پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 515180 تاریخ : 1399/04/11-11:09:40
,5,
نشت گاز دلیل انفجار انفجار مرکز درمانی خیابان شریعتی تهران نیست

سخنگوی شرکت ملی گاز:

نشت گاز دلیل انفجار انفجار مرکز درمانی خیابان شریعتی تهران نیست

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که بررسی های اولیه نشان می دهد نشت گاز دلیل انفجار شامگاه سه شنبه (دهم تیرماه) در مرکز درمانی سینا مهر اطهر نبوده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت نفت، محمد عسگری، با اشاره به وقوع انفجار و آتش سوزی شامگاه سه شنبه در کلینیک سینا مهر اطهر واقع در خیابان شریعتی تهران، گفت: نمایندگان شرکت گاز ناحیه بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و پای کار بودند و در بررسی های اولیه همراه با مسئولان آتش نشانی مشخص شد انفجارها در این کلینیک به دلیل نشتی گاز نبوده است.

وی با بیان اینکه انفجارها به دلیل آتش گرفتن کپسول های اکسیژن بوده است، افزود: دلیل آتش گرفتن این کپسول ها هم اکنون در حال بررسی است و مسئولان و کارشناسان آتش نشانی باید اعلام کنند.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران درباره گمانه زنی های اولیه احتمال نشت گاز و انفجار ناشی از آن، اظهار کرد: نخستین گمانه زنی ها در همه آتش سوزی هایی که با انفجار همراه باشد نشت گاز و این موضوعی متداول است، اما بررسی های اولیه در این حادثه این مسئله را رد کرد.

در همین حال، منصور درجاتی، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران هم امروز (چهارشنبه، 11 تیرماه) اعلام کرد که نشت گاز و اتصال برق علت این حادثه نبوده است.

شامگاه سه شنبه حوالی ساعت 20 و 45 دقیقه چند انفجار پیاپی سبب آتش سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی تهران شد که در این حادثه تاکنون 19 نفر جان باخته و 13 نفر هم مصدوم شده اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 249
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران