پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421158 تاریخ : 1397/08/20-16:47:01
,5,
نشان طلای المپیاد جهانی به نام پرهام سلطانی

نشان طلای المپیاد جهانی به نام پرهام سلطانی

پرهام سلطانی، فرزند مصطفی سلطانی معاون فنی منطقه تهران با عبور از آزمونهای متعدد علمی و پیشی گرفتن از رقیبان نام آورِ خود در سطح جهانی موفق به افتخاری بزرگ شد و توانست مدالهای رنگارنگ در علوم ریاضی را از آن خود کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، این نابغ? 16 ساله نخستین بار در مرحل? اول یعنی گزینش، از میان 4000  استعداد درخشان و در مرحل? بعدی از بین 200 شرکت کننده در سطحprimet ،  Junior و senior موفق شد به همراه 50 نفر دیگر خود را به مراتب بالا بکشاند و در نهایت به جمع 6 نخب? برتر ریاضی صعود کند و در مسابقات جهانی ریاضی WMC لندن برگ زرینی از مباهات علمی دانش آموزانِ ایرانی را ورق بزند.

مصطفی سلطانی معاون فنی منطق? تهران در خصوص موفقیت فرزندش گفت: پرهام از هفدهم الی نوزدهم اکتبر در شهر سوروی انگلستان که در 25 کیلومتری لندن واقع شده حاضر شد و در حضور 300 نفر از کشورهای آمریکا، انگلستان، اتریش ، بلغارستان، هند و چندین کشور دیگر توانست در سطح سنیور، پرچم سه رنگ و پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در آورد.

وی افزود: این مسابقات در 9 راند طراحی شده بود که پرهام موفق به کسب دو مدال برنز در بخشهای دانش و چالش، مدال نقره در استراتژی، مدال طلا در کارِ گروهی، مدال نائب قهرمانی در مجموع امتیازات 9 راند و کسب رتبه پنجم انفرادی در جهان و کسب سهمی? جایز? ویژ? حضور در مسابقات تابستانی دانشگاه ملبورن استرالیا شود.

وی گام بعدی فرزندش را مطالعات بیشتر بر روی دروس ریاضی پیشرفته در اوقاتِ فرامدرسه ای و پرداختن به زبان خارجی به عنوان ابزار اصلی و کمکی در میادین جهانی ذکر کرد و تصریح داشت: عامل یادگیری پرهام در علوم ریاضی، لذت بردن و شیرینی بود که او در زمانهای آرامبخشِ ذهنی برای حل مسائل در سر می پروراند و بر تمرین و ممارست استمرار می ورزید.

وی ضمن قدردانی از تمامی معلمان ، مدرسان و عواملی که در پیشرفت و موفقیت گام به گامِ پرهام نقش داشتند دربار? عدم انتخاب دیگر اعضای تیم 6 نفر? ایران که علیرغم شایستگی در رد? senior در مجموعِ امتیازات نتوانستند حائز رتبه شوند تصریح داشت: شرکت کنندگانِ کشورهای دیگر از نظر سنی و مقطع تحصیلی در مرحل? کالج ( یعنی بعد از دبیرستان ) تحصیل نموده بودند و از لحاظ اطلاعاتی نسبت به سایر رقباء از سطح بالاتری برخوردار بودند اما در کل تیم 51 نفر? ایران با کسب 30 مدال طلا، 41 مدال نقره ، 37 مدال برنز ، 3 کاپ قهرمانی فردی ، 8 مدال نائب قهرمانی و 13 جایز? حضور در کمپ تابستانی دانشگاه ملبورن استرالیا در مسابقات جهانی ریاضی wmc لندن به مقام قهرمانی رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 308
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران