پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 253258 تاریخ : 1395/10/11-09:04:27
,10034,
نرخ جرایم در نیروهای مسلح کاهش یافت

نرخ جرایم در نیروهای مسلح کاهش یافت

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران گفت: جرایم در سازمان قضایی نیروهای مسلح از سال 68 تا کنون با کاهش روبرو بوده و یا کنترل شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حجت الاسلام عباسعلی فراتی روز شنبه در هجدهمین مجمع پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان تهران، افزود: همکاری ها و هماهنگی ها در مجموعه همکاران نیروهای مسلح موجب شد تا از سال 68 شاهد کاهش و کنترل نرخ جرایم در سازمان قضایی باشیم.

قربانیان با بیان اینکه نخستین همایش پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح در سال 1371 برگزار شد، اظهار کرد: در حال پشت سر گذاشتن چهار برنامه پنج ساله از آن زمان هستیم.
وی ادامه داد: نخستین دوره از سال 77 تا 81 با موضوع آسیب شناسی جرایم و تخلفات بود و برنامه پنج ساله دوم از 81 تا 86 به موضوع آسیب زدایی تحلیل جمعیت کیفری اختصاص داشت.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران، آینده پژوهی را موضوع برنامه پنج ساله سوم، عنوان کرد و درباره برنامه پنج ساله چهارم گفت: برنامه چهارم پنج ساله از سال 92 شروع شد و با توجه به آنچه که در برنامه های قبلی بدست آمده است و با مشورت مجموعه همکاران، نیروهای مسلح به این نتیجه رسیدند راهکارهای کاهش نرخ جرم فرار از خدمت و سایر جرایم بدست آمده را عملیاتی کنیم.
وی اضافه کرد: در سال گذشته در مجامع استانی سراسر کشور در بررسی علل فرار از خدمت بیش از سه هزار و 400 راهکار معرفی کردند که 98 راهکار مشترک بود و این راهکارها در قالب پیشگیری فرهنگی، وضعی و قضایی جمع بندی و به مسوولان ابلاغ شد.
قربانیان یادآور شد: امروز در این همایش توقع این است تا با این نگاه به مسئله بپردازند.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران، پیشگیری از وقوع جرم را یکی از اهداف بعثت پیامبران عنوان کرد و گفت: اگر بتوانیم در اجرا، مدیریت و تقنین، اقامه قسط را پیگیری کنیم به سمت پیشگیری از وقوع جرم می رویم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 302
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران