پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 512135 تاریخ : 1399/02/14-14:42:33
,15,
نخستین مسابقه  تولید محصولات ابری، آنلاین برگزار خواهد شد

نخستین مسابقه تولید محصولات ابری، آنلاین برگزار خواهد شد

مسابقه ابربازی که برای تولید محصولات حوزه ابری است، با توجه به وضعیت کنونی به شکل آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مجموعه ابرآروان (ارائه دهنده زیرساخت ابری کشور)، یزدان یزدی زاده معمار این طرح درباره این مسابقه گفت: «ابربازی رویدادی مسابقه محور با هدف تولید و توسعه محصولات ابری است که در آن با تشکیل تیم های کاری از بین داوطلبان برگزیده، با کمک دوره های آموزشی و راهنمایی مشاوران اکوسیستم فناوری کشور، قرار است براساس MVP خواسته شده و با در اختیار داشتن زیرساخت ابر آروان، هم چنین بهره مندی از تسهیلات فنی شرکای اجرایی مسابقه، محصولات متنوع ابری تولید شوند. این محصولات بیش تر به شکل SaaS و BPaaS خواهند بود.

وی با بیان این که شرکت کنندگان در مسابقه ابربازی متخصصان حوزه های برنامه نویسی، مارکتنیگ، طراحی و توسعه ی کسب وکار هستند، افزود: متخصصان کسب و کاری در تاریخ 19 اردیبهشت و متخصصان فنی در تاریخ 26 اردیبهشت در قالب یک چالش آنلاین ارزیابی خواهند شد.

یزدی زاده اضافه کرد: تیم سازی و انتخاب ایده مرحله دیگر این مسابقه است. با توجه به نتیجه چالش، متخصصان برگزیده از تاریخ 6 تا 13 خرداد وارد پلتفرم آنلاین تیم سازی خواهند شد و با انتخاب ایده مورد علاقه شان اعضای تیم شان را انتخاب خواهند کرد.

تولید محصولی که حداقل ها را برای ارائه داشته باشد قدم بعدی است. تیم های تشکیل شده به مدت سه ماه از تاریخ 15 خرداد تا 20 شهریور فرصت دارند با در اختیار داشتن منابع زیرساختی در کنار آموزش ها و راهنمایی مشاوران، روی ایده های مورد نظرشان کار کنند. در پایان این بخش، خروجی ایده هر تیم، با توجه به ویژگی های MVP هر محصول ارایه خواهد شد. ارزیابی پروژه ها ظرف مدت 15 روز و تا آخر شهریور ماه مطابق شاخص های استاندارد و از پیش تعریف شده، انجام می شود تا نوبت به اعلام نتایج و اهدای جوایز برسد.

او اشاره کرد: جوایز این مسابقه در تاریخ 3 مهر اهدا خواهد شد. سه تیم برتر این مسابقه در مجموع 500 میلیون تومان جایزه نقدی و 10 تیم برتر از حمایت های مالی حامیان رویداد برخوردار می شوند.

براساس اطلاعات ثبت نامی این رویداد، تاکنون بیش از هزار و 500 داوطلب برای شرکت در این مسابقه اعلام آمادگی کرده اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 421
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران