پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421189 تاریخ : 1397/08/21-12:24:05
,10026,10028,
نخستین مانور کشوری بحران در بیمارستان تامین اجتماعی ملایر برگزار شد

نخستین مانور کشوری بحران در بیمارستان تامین اجتماعی ملایر برگزار شد

مسئول تیم مدیریت بحران بیمارستان تامین اجتماعی آتیه همدان از اجرای نخستین مانور بحران بیمارستان معین کشور در بیمارستان تامین اجتماعی غرضی ملایر توسط بیمارستان آتیه همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عبادالله فدایی‌ اطهر با اشاره به اینکه بحران و حوادث هرگز خبر نمی‌کند، اظهار کرد: آمادگی در برابر بحران‌ها و مدیریت آن، یکی از ضروریات است که مسئولان هر بخش باید آمادگی کامل را برای مقابله با بحران‌های احتمالی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نخستین مانور بیمارستانی معین در کشور از یک شهرستان به شهرستان دیگر توسط تیم مدیریت بحران بیمارستان تامین اجتماعی آتیه همدان در بیمارستان غرضی ملایر انجام شد، گفت: با توجه به درخواست‌های صورت گرفته و آمادگی تیم‌های مدیریت بحران اعضای مدیریت بحران بیمارستان آتیه در این مانور شرکت کردند که شامل تیم‌های درمانی، امنیتی، پشتیبانی، اطلاع‌رسانی و ارزیابی بودند.

سرپرست بیمارستان آتیه همدان برگزاری این مانور را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به فرضیات صورت گرفته تیم‌های امدادی مانور بسیار خوب عمل کردند و اقدامات خوبی در راستای خدمات‌دهی به مصدومان فرضی انجام شد.

وی افزود: یک سوله بسیار مجهز برای ارائه خدمات به حدود 20 بیمار در زمان بحران در بیمارستان دکتر غرضی ملایر احداث شده است که برای شرایط بحرانی بسیار کاربردی است.

فدایی اطهر تصریح کرد: در این مانور همه امکانات شامل سوخت، آب و برق، برقراری ارتباط با موبایل ماهواره، هماهنگی با سایر بخش‌ها و هماهنگی نیروها به خوبی انجام شد تا بتوانیم با هماهنگی و مدیریت درست بحران‌ها را مهار کرده و مشکلات آن را کم کنیم.

وی با بیان اینکه در این مانور مبنا بر این بود که به هیچ عنوان اولویت اصلی در خدمات‌رسانی به مراجعین و مصدومان فراموش نشود، گفت: این مانور در راستای کسب مهارت برای نیروها برگزار شد و قابل قبول بود.

فدایی اطهر با بیان اینکه بیمارستان دکتر غرضی ملایر تجهیزات و امکانات بسیار خوبی دارد و اجرای این مانور برای نخستین امتیاز قابل قبولی را کسب کرد ادامه داد: با اجرای این مانور یاد گرفتیم که در شرایط بحران واقعی با آرامش بیشتری خدمات ارایه دهیم.

سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی آتیه همدان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات و بحران‌های امروز در حوادث ناهماهنگی و سردرگمی به خاطر مراجعات غیرضرور است، گفت: در این مانور آموزش داده شد تا از ورود افراد و نیروهایی که باعث سردرگمی نیروها و تیم‌ های مدیریت بحران می‌شوند، جلوگیری شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 470
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران