پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463612 تاریخ : 1398/02/10-10:02:42
,5,
نخستین رویداد کارآفرینی آب و برق برگزار می‌شود

یازدهم تا سیزدهم اردیبهشت‌ماه؛

نخستین رویداد کارآفرینی آب و برق برگزار می‌شود

مدیرعامل ساتکاب از برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی آب و برق با عنوان «رکاب» از یازدهم تا سیزدهم اردیبهشت‌ماه به‌مدت سه روز در کارخانه نوآوری زاویه تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدولی علاءالدینی افزود: شرکت مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) به‌منظور رونق تولید و حمایت از تولید کالای مورد نیاز صنعت آب و برق کشور، این مجموعه رویدادهای استارتاپی را به‌صورت رقابتی برگزار می‌کند.

وی با برشمردن اهداف برگزاری مجموعه رویدادهای استارتاپی از سوی این شرکت گفت: شناسایی نیروهای جوان و با استعداد کشور برای ساختن صنعت آب و برق نوین، تبدیل ایران به قطب صنعت آب و برق در غرب آسیا و رونق صنعت آب و برق با ایجاد بازار دیجیتال ملی و بین المللی از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب، حمایت از اشتغال زایی و کسب و کارهای نوپا، مدیریت مصرف و تقاضای آب و برق، ایجاد شبکه هوشمند آب و برق و مدیریت هوشمند هم بست آب، اقلیم و انرژی را از دیگر اهداف مهم این رویداد عنوان کرد.
رویدادهای استارتاپی، یک رویداد آموزشی - تجربی سه روزه است که کمک می‌کند تا افراد تشکیل تیم داده و در کنار مربیان متخصص، چگونگی تبدیل ایده به محصول را فرا گیرند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران