پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 400317 تاریخ : 1397/08/06-12:54:06
,10025,
نتایج آزمون تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی بیمه دانا بزودی اعلام می شود

بعد از انجام مصاحبه تخصصی

نتایج آزمون تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی بیمه دانا بزودی اعلام می شود

آزمون تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی روز سوم آبان ماه سال جاری توسط مدیریت‌های آموزش و امور اداری در محل ساختمان سعدی بیمه دانا برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این آزمون که به صورت 50 سوال چهار گزینه‌ای برگزار شد، 94 نفر از همکاران شرکتی حضور داشتند و به مدت یک ساعت به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

سوالات مطرح شده در آزمون از کتاب‌های کلیات بیمه نوشته آیت کریمی، قانون بیمه مصوب سال 1316 و قانون بیمه مرکزی و بیمه‌گری مصوب 1350، نظام‌نامه اخلاق و رفتار بیمه دانا، اساسنامه شرکت، زبان انگلیسی بیمه‌ای و سنجش هوش استخراج شده بود.

نتایج این آزمون پس از برگزاری مصاحبه تخصصی با پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد.

گفتنی است: دکتر ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا اوایل مهرماه سال جاری در نشست هم‌اندیشی تبیین سیاست‌های جدید شرکت، خواستار تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی شده بود که با سپری شدن حدود یک ماه از وعده دکترکاردگر، اولین دوره آزمون تغییر وضعیت استخدامی کارکنان شرکتی با حضور 94 نفر برگزار شد.

دکتر کاردگر از بدو ورود با اعمال سیاست‌های تشویقی،کارکنان شرکت را به پیگیری و مشارکت بیشتر ترغیب کرده که این امر با استقبال کارکنان همراه بوده است، بطوری که اثرات مثبت آن را می توان در عملکرد یک ماه گذشته شرکت به وضوح رویت کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران