پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252232 تاریخ : 1395/10/01-16:40:14
,17,20,
نبض اقتصاد ایران در جزیره خارک می‌تپد

نبض اقتصاد ایران در جزیره خارک می‌تپد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جزیره خارک هیچ وقت به این اندازه منظم و مرتب نبوده است و نبض اقتصاد کشور در این جزیره به شدت می‎تپد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در بازدید از اسکله صادرات نفت جزیره خارک (اسکله تی) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جزیره خارک به‌عنوان کانون اصلی اقتصاد کشور به شمار می رود.

وی با بیان این‎که بازدید از این جزیره و اسکله صادراتی خاطرات دوران جنگ را زنده کرد، تصریح کرد: صادرات نفت در جزیره خارک در بدترین شرایط در دوران جنگ که اسکله ها از کار افتاده، مخازن بمباران و آتش همه جا حاکم بود هیچ وقت قطع نشد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: امروز جزیره خارک همه ویژگی‎های لازم و استانداردهای لازم را برای کار دارد و همه تاسیسات در این جزیره تمیز، مرتب و منظم با مخازن و امکانات کافی درحال فعالیت است.

وی گفت: کارکنان این بخش نیز که یا دارای سابقه دوران جنگ و یا آموزش‎های لازم در باره تولید و صادرات نفت را دارند با قدرت در بخش اقتصاد کشور در حال فعالیت هستند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در همین راستا نیز دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارک برای پشتیبانی علمی در بخش نفت و کشتیرانی تاسیس شده است.

آیت الله هاشمی رفسنجانی همچنین در بازدید از مجتمع پتروشیمی خارک در جریان روند تولید و فعالیت های این شرکت قرار گرفت.

براساس برنامه ریزی ها، قرار است رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش تجلیل از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارک حضور یابد.

بازدید از بندر بوشهر، دهکده گردشگری امید، دیدار با نخبگان استان بوشهر و بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی در شهر جدید عالی شهر از جمله برنامه های روز دوم سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان بوشهر است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 249
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران