پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464659 تاریخ : 1398/02/25-17:41:14
,1,
ناشران تجربه و خاطرات بسیار خوبی از بانک صادرات ایران دارند

مدیرعامل خانه کتاب:

ناشران تجربه و خاطرات بسیار خوبی از بانک صادرات ایران دارند

?مدیرعامل خانه کتاب از غرفه بانک صادرات ایران در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید و با مدیران و مسئولان این بانک گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، نیکنام حسینی‌پور در حاشیه بازدید از بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بانک صادرات ایران به اهمیت برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: قرآن فصل مشترک همه کشورهای مسلمان است، با توجه به اینکه آتش اختلافات منطقه به شدت توسط کشورهای مختلف در حال تشدید است و آمریکا و دیگر کشورها هم با حضور در خلیج فارس به اختلافات بین کشورهای اسلامی دامن می‌زنند، باید به قرآن کریم به عنوان کتابی که مسیر زندگی را به ما یاد می‌دهد، متصل شویم. به اعتقاد من قرآن کریم در حوزه دیپلماسی فرهنگی به خصوص در حوزه کشورهای اسلامی می‌تواند بسیار مفید واقع شده و مورد استفاده قرار گیرد. حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف از جمله پاکستان، مالزی، کشورهای آفریقایی و ... نشان‌دهنده این است که نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم جایگاه خود را در بین کشورهای اسلامی باز کرده است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 98 به عنوان رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری، تاکید کرد: اگر نام‌گذاری‌های ده سال اخیر را تحلیل کنیم، درمی‌یابیم که جنبه اقتصادی، نگاه به درون و تولید ملی جان‌مایه نام‌گذاری‌ها بوده است. امسال هم به عنوان سال رونق تولید ملی نام‌گذاری شده است و مطمئنا چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند در گسترش ارتباط بین استفاده کنندگان از محصولات فرهنگی با تولیدکنندگان این آثار بسیار موثر و مفید باشد. 
مدیرعامل خانه کتاب بر اهمیت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در سطح شهرها و مناطق مختلف تاکید و اضافه کرد: وزارت ارشاد اسلامی با همکاری نهادهای اسلامی مختلف می‌توانند تعداد بیشتری از این نمایشگاه‌ها را در نقاط مختلف برگزار کند تا همه مردم از این فرصت ماه مبارک رمضان و نمایشگاه‌های فرهنگی و قرآنی نهایت استفاده را ببرند.
حسینی‌پور در ادامه به حضور بانک صادرات ایران به عنوان تنها بانک حامی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اشاره و یادآوری کرد: حضور و فعالیت بانک صادرات در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مسبوق به سابقه است، به ویژه اینکه ناشران تجربه و خاطرات بسیار خوبی از بانک صادرات دارند. بانک صادرات و مدیران این بانک در 10، 12 سال گذشته نقش‌های زیادی در حوزه‌ مسئولیت اجتماعی ایفا کرده‌اند. اما مدیرعامل فعلی بانک صادرات ایران به دلیل صبغه فرهنگی خود، تمایل دارد که کل مجموعه در حوزه‌های فرهنگی و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی بیشتر تلاش کنند. 
وی فعالیت‌ها و خدمات بانک صادرات ایران در نمایشگاه قرآن را شایسته تقدیر دانست و تاکید کرد: این فعالیت‌ها نقطه قوت بانک صادرات است و نباید از آن غافل شویم، حتی سایر بنگاه‌های اقتصادی باید از بانک صادرات یاد بگیرند و در حوزه‌های فرهنگی و قرآنی سرمایه‌گذاری کنند. از این نظر من به بانک صادرات ایران و مدیران آن تبریک می‌گویم و انشاءالله این ایفای نقش بتواند تداوم داشته باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 393
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران