پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 311346 تاریخ : 1396/09/26-13:39:24
,16,
ناب استیل  فن آوری را بومی کرده

ناب استیل فن آوری را بومی کرده

علیرضا محمدی دانیالی، مدیرعامل گروه صنعتی ناب استیل: مشکل اصلی تولیدکنندگان نرخ ارز است و در ابتدای دولت یازدهم نرخ ارز 3650 تومان بود و اکنون حدود 4100 تومان است ، یعنی تقریباً 12 درصد افزایش یافته است.

علیرضا محمدی دانیالی، مدیرعامل گروه صنعتی ناب استیل  گفت و گو با خبرنگار خبری بانک و صنعت با اشاره به این که برای رونق تولید، باید نرخ ارز متناسب با تورم در چند سال گذشته افزایش می‌یافت گفت : معتقدم مشکل اصلی تولیدکنندگان نرخ ارز است و در ابتدای دولت یازدهم نرخ ارز 3650 تومان بود و اکنون حدود 4100 تومان است ، یعنی تقریباً 12 درصد افزایش یافته است. این درحالی است که نرخ تورم 70درصد رشد داشته است. به این ترتیب ما از جیب کارگر و تولیدکننده ایرانی به واردات سوبسید می‌دهیم و این موضوع روز به روز سبب افزایش واردات و کاهش تولید شده است.

وی  با اشاره به شرکت ناب استیل تاکید کرد: گروه صنعتی ناب استیل تولید قاشق و چنگال را 25 سال پیش و با ورود ماشین‌آلات و دانش فنی از آلمان آغاز کرد و به‌تدریج با تیم خوب فنی که در اختیار داریم، این فناوری را بومی کرده و اکنون هم به عنوان برند نخست بازار قاشق و چنگال کشور فعال است و 5 سال پیش هم برای تکمیل سبد محصول خود تولید هود، گاز، فر و مایکروفر را آغاز کردند و برای تحقق این امر کارخانه‌ای در مرزن‌آباد تاسیس شده است.

وی در مورد این که قاشق و چنگال باکیفیت چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد اظهار داشت: ما در گروه صنعتی ناب استیل ماشین‌آلات اولیه را از آلمان وارد کردیم و با تیم خوب فنی که در اختیار داریم، بالاترین کیفیت را در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم وماده اولیه قاشق و چنگال فولاد ضدزنگ است که معمولا با گرید 10-18 تولید می‌شود و تقریباً کارخانه‌های مختلف از همین ماده استفاده می‌کنند و آن‌چه تفاوت را نشان می‌دهد، دو موضوع طراحی و سطح پولیش است و بیش‌تر هزینه و سرمایه‌گذاری هم در این بخش صورت می‌گیرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ناب استیل درباره این که  اصول نگهداری در منزل شامل چه مواردی است تصریح کرد: باید از مواد استاندارد برای شست‌و‌شو استفاده کرد و  همچنین اگر از ماشین ظرف‌شویی استفاده می‌شود، باید قاشق و چنگال را در سبد مخصوص قرار دهید.

علیرضا محمدی دانیالی در زمینه صادرات هم فعالیت و برنامه‌ریزی کرده‌اید افزود: محصولات ما به کشورهای منطقه از جمله امارات، آذربایجان و ارمنستان صادر می‌شود.

 

ناب استیل، نمایشگاه چاپ و بسته بندی

 

ناب استیل، نمایشگاه چاپ و بسته بندی



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 365
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران