پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 516529 تاریخ : 1399/05/02-11:12:15
,11,10028,
میانگین دما در نوار شمالی کشور 8 تا 12 درجه افزایش می یابد

میانگین دما در نوار شمالی کشور 8 تا 12 درجه افزایش می یابد

کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش 8 تا 12 درجه ای میانگین دما در کشور از فردا تا اواسط هفته آینده خبر داد و گفت: با توجه به افزایش رطوبت در استان های شمالی، هوا در این مناطق شرجی خواهد بود.

به گزارش بانک و صنعت، فریبا گودرزی با اشاره به اینکه اکثر مناطق کشور روزهای گرمی را در پیش خواهند داشت، ادامه داد: سواحل جنوبی با تقویت سامانه گرم، افزایش دما و رطوبت را تجربه می کنند.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان، هرمزگان، شرق خوزستان و بوشهر با افزایش دما و رطوبت با هوای شرجی در روزهای آینده رو به رو خواهد بود.

گودرزی تاکید کرد: در ارتفاعات کهکیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری نیز با رعد و برق و وزش باد پدیده غالب در روزهای آینده است.

وی گفت: برای زابل نیز وزش بادهای شدید تا اواسط هفته آینده قابل پیش بینی است.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، از فردا تا اواسط هفته افزایش دما در اکثر نقاط کشور پیش بینی می شود و میانگین این افزایش 8 تا 12 درجه خواهد بود.

گودرزی ادامه داد: هوای تهران نیز کمی ابری است اما افزایش دما در پایتخت بین 2 تا 3 درجه پیش بینی می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 353
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران