پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449726 تاریخ : 1397/12/05-11:43:55
,6,
موفقیت یزدتایر در شکست تحریم ها در تامین مواد اولیه

عرضه محصولات یزد تایر با قیمت مصوب سازمان حمایت

موفقیت یزدتایر در شکست تحریم ها در تامین مواد اولیه

مدیرعامل مجتمع صنعتی یزد تایر با تبریک چهلمین سالگرد پیرزوی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مفتخر هستیم به تولید تایرهای رادیال سواری و وانت که علاوه بر تامین نیاز صنعت خودرو کشور، در اختیار هم وطنان عزیز نیز قرار می دهیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، اسکندر ستوده اذعان داشت: علیرغم تمام ناملایمات و چالش هایی که صنعتگران طی سال جاری با آن مواجه شدند اما خوشبختانه، در جمع بندی تولید باید گفت معادل سال قبل تولید داشتیم و ظرفیت تولید تایر کاهش نیافت.

وی در ادامه با اشاره به فروش تایر با قیمت های مصوب سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان تصریح کرد: تولیدات یزد تایر طبق قیمت مصوب سازمان حمایت و از طریق بیش از 300 نمایندگی که در اقصی نقاط کشور فعالیت می کنند در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شاید به نظر مردم مشکلات مانع از تولید تایر شده باشد اما به مصرف کنندگان عزیز اطمینان می دهیم مشکلی در تولید تایرهای سواری نداریم و به حمدالله تولید داخلی به خوبی می تواند نیاز کشور را تامین کند.

ستوده در خصوص موانع فروش اظهار داشت: مشکلی در فروش نداریم و چنانچه زمینه تولید فراهم باشد خوشبختانه در فروش و حضور در بازار مشکلی نداریم.

وی با اشاره به موانع تولید اذعان داشت: قطعا تهیه بخشی از مواداولیه با مشکل مواجه است که برای حل این موضوع تدابیری اندیشیده شده لذا تا امروز تولید یزدتایر خیلی تحت تاثیر شرایط نامطلوب تامین مواداولیه نبوده و روند پرشتاب تولیدات یزد تایر نشان از عدم تاثیر پذیری از تدارک مواد اولیه است.

مدیرعامل مجتمع صنعتی یزد تایر گفت: شکی نیست که مواداولیه به راحتی و مانند قبل در اختیار ما قرار نگرفت اما با تدابیر اندیشیده شده و با بهره گیری از توان مدیریتی سعی شد لطمه زیادی به تولید تایر کشور نرسد تا قادر به حفظ روند تولید تایر در کشور باشیم.

وی گفت: درحالی محصولات یزد تایر با قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به بازار عرضه می شود که قیمت مواداولیه داخلی به شدت افزایش داشته لذا شاهد افزایش قیمت نهایی محصولات هستیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 326
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران