پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450847 تاریخ : 1397/12/15-15:06:40
,17,21,
موسوی بیوکی: پرونده پروژه مسکن مهر باید در سال99 بسته شود

باقی ماندن 400 هزار واحد مسکن مهر برای ارائه به متقاضیان؛

موسوی بیوکی: پرونده پروژه مسکن مهر باید در سال99 بسته شود

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه پروژه مسکن مهر باید در سال 99 به اتمام برسد، گفت: امیدواریم پرونده پروژه مسکن مهر در سال 98 و 99 بسته شود تا فضا برای برنامه ها و اقدامات جدید دولت در عرصه ساختمان سازی باز شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سیدابوالفضل موسوی بیوکی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به شرایط پیشرفت پروژه مسکن مهر در کشور، گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است که پروژه کلان مسکن مهر تا پایان سال 99 به بهره برداری برسد.

باقی ماندن 400 هزار واحد مسکن مهر برای ارائه به متقاضیان

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی فرمول و صورت مسئله پروژه مسکن مهر کاملا روشن است، بر اساس گزارش مسئولان مربوطه، در کل حدود 400 هزار واحد برای ارائه به متقضایان باقی مانده است.

تخصیص بودجه کلید تکمیل پروژه مسکن مهر

وی افزود: به نظر من عامل اصلی در تکمیل پروژه مسکن مهر، اختصاص اعتبارات برای تکمیل پروژه های باقی مانده و تکمیل زیر ساخت ها است.

موسوی بیوکی گفت: بر اساس آمارها حدود 250 هزار واحد مسکن مهر فاقد زیرساخت های لازم هستند، که تکمیل این بخش ها بودجه بسیار کلانی می خواهد، از این رو مجلس در بودجه سال 98 به وزارت راه و شهرسازی مجوز داده که از محل اعتبارات داخلی خود برای تکمیل این پروژه هزینه کند.

افزایش سرمایه بانک مسکن در سال 98 برای تکمیل پروژه مسکن مهر

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: همچنین در بودجه سال 98 تمهیدات ویژه ای برای افزایش سرمایه بانک مسکن دیده شد تا از این طریق نیز اعتبارات قابل قبولی برای تزریق به پروژه مذکور صورت گیرد.

پروژه مسکن مهر باید در سال 99 به اتمام برسد

وی با اعلام اینکه پروژه مسکن مهر باید در سال 99 به اتمام برسد، گفت: این پروژه از دولت نهم آغاز و در دولت های دهم، یازدهم و دوازدهم تداوم یافت، حال اگر این پروژه بیشتر از زمان تعیین شده، ادامه یابد، مشکلات بسیاری در این عرصه رخ خواهد داد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: امیدواریم پرونده پروژه مسکن مهر در سال 98 و 99 بسته شود تا فضا برای برنامه ها و اقدامات جدید دولت در عرصه ساختمان سازی باز شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 322
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران