پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507567 تاریخ : 1398/11/12-18:05:10
,3,
موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه با ظرفیت های جدید کسب و کار در کنار خانواده بزرگ نیروهای مسلح ایفا نقش خواهد نمود

موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه با ظرفیت های جدید کسب و کار در کنار خانواده بزرگ نیروهای مسلح ایفا نقش خواهد نمود

دکتر ابراهیم محمودزاده مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح اظهار داشت: باور داریم کوثر دوره جدیدی را آغاز نموده و پیام این جلسه تعامل و همکاری است که با توجه به شناخت پیشین از بانک و تعامل در دوره های گذشته، انتظار پاسخگویی و همدلی از کارکنان بانک را داریم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه، دکتر غلامحسین صباغی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه طی نشستی با دکتر ابراهیم محمود زاده مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح اعلام آمادگی کوثر را در ارائه خدمت مناسب در کنار انجام تکالیف گذشته مورد تاکید قرار داد.

دکتر غلامحسین صباغی در این نشست با اشاره به آمادگی مدیران بانک، رویکرد این جلسه را دریافت حس خوب تعامل دانست، تا بتوان سبد محصول مناسب با تصویر ذهنی مدیران مجموعه سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح طراحی و ارائه گردد.

دکتر صباغی با بیان اینکه ادغام بانک ها موجب افزایش کارایی و اثربخشی برای ارائه خدمت می گردد، اظهار داشت: بانک با حداکثر ظرفیت در ارائه خدمت به خانواده بزرگ نیروهای مسلح پیشتاز خواهد بود و در حال حاضر ارائه خدمت به کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح به منظور تکریم و خشنودی آنان به صورت متمرکز از طریق مدیریت امور مشتریان و موظفین بانک پیگیری می گردد.

در این نشست دکتر مصطفی امجدیان با عرض خیر مقدم گزارشی از آخرین وضعیت منابع و مصارف بانک ارائه نمود و  بر بکار گیری حداکثر توان در ارائه خدمت به خانواده سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح تاکید کرد.

احسان منتظری معاون مدیریت امور مشتریان و موظفین نیز ارائه خدمت آسان، سریع و با کیفیت به شاغلین و بازنشستگان نیروهای مسلح را رمز موفقیت و از جمله اهداف و اولویت های بانک دانست.

همچنین محسن کربلایی خانی معاون مالی و علی نجفی مهاری مدیریت شعب شرق استان تهران نیز به ارائه گزارش در حوزه خدمت رسانی به این مجموعه پرداختند.

حسین طاهری مدیریت امور حراست نیز اظهار داشت: حفظ امنیت اطلاعات مشتریان یکی از مهمترین موارد در بانک است که مورد توجه کارکنان می باشد.

در پایان این نشست مدیرعامل صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح، مدیر عامل صندوق ایثارگران، مدیرعامل صندوق بیمه نیروهای مسلح، مدیرعامل سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، معاون مالی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، معاون اقتصادی و معاون درمان سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح به بیان انتظارات خود پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 239
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران