پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 313286 تاریخ : 1396/10/18-11:55:05
,14,22,
موزه نیشابور برای نوروز 97 آماده‌سازی می‌شود

موزه نیشابور برای نوروز 97 آماده‌سازی می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیشابور گفت: موزه باستان‌‌شناسی نیشابور تعطیل نشده بلکه در حال لیست‌برداری از اشیا و آماده‌سازی برای نوروز 97 است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، هادی شریفان رئیس اداره میراث‌فرهنگی نیشابور دوشنبه 18 دی با اعلام این خبر افزود: موزه نیشابور دایر است و به‌دنبال این هستیم در مجموعه افلاک‌نمای نیشابور، مکانی برای موزه باستان‌‌شناسی ایجاد کنیم و در حال رایزنی با شهرداری نیشابور برای این موضوع هستیم. 


وی افزود: تلاش داریم کار لیست‌برداری از اشیای تاریخی و آماده‌سازی را تا یک ماه قبل از تعطیلات نوروزی به اتمام برسانیم تا موزه برای نوروز 97 به روی علاقه‌مندان بازگشایی شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی نیشابور گفت: اگر انتقال به افلاک‌نمای نیشابور محقق نشود، مکان‌‌های دیگری نیز برای موزه در دستور بررسی است، به‌عنوان مثال در مجموعه خیام نیشابور این ظرفیت وجود دارد و باید آن را مورد بررسی قرار دهیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران