پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 512357 تاریخ : 1399/02/17-12:02:52
,10028,
مهلت زمانی ارسال پیامک ثبت نام «وام یک میلیونی» برداشته شد

مهلت زمانی ارسال پیامک ثبت نام «وام یک میلیونی» برداشته شد

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت کار و رفاه اجتماعی گفت: بنابر اعلام وزیر رفاه فعلا مهلت زمانی ارسال پیامک برای ثبت تقاضای دریافت وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته نشده و سرپرستان خانوار باقی مانده بعد از هجدهم اردیبهشت ماه هم می توانند کدملی خود را به سرشماره 6369 ارسال کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حسین میرزایی در پاسخ به این پرسش که آیا طبق اعلام های قبلی وزارت رفاه، فردا 18 اردیبهشت آخرین مهلت ارسال پیامک برای ثبت تقاضای دریافت وام یک میلیون تومانی یارانه بگیران است؟ اظهار کرد: بنا به اعلام دکتر شریعتمداری، وزیر رفاه فعلا مهلت زمانی در نظر گرفته نشده و سرپرستان خانوار باقی مانده بعد از هجدهم اردیبهشت ماه هم می توانند کدملی خود را به سرشماره 6369 ارسال کنند.

شب گذشته وزیر رفاه در دیدار معاون اول رئیس جمهور با مدیران ارشد این وزارتخانه با اشاره به پرداخت وام یک میلیون تومانی برای حمایت از شهروندان در برابر کرونا اعلام کرد که این مبلغ در مرحله اول به 17 میلیون و 700 هزار خانوار پرداخت شد؛ در هفته جاری نیز پیامک های 700 هزار نفر دیگر دریافت شده که آنها نیز این مبلغ را دریافت خواهند کرد. پیش بینی می شود تعداد خانوارهایی که این وام را دریافت می کنند تا آخر هفته از 20 میلیون سرپرست خانوار نیز بیشتر شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 333
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران