پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 520608 تاریخ : 1399/07/12-12:54:54
,11,
مهلت بارگذاری مدارک مسکن ملی تا پایان مهر ماه تمدید شد

مهلت بارگذاری مدارک مسکن ملی تا پایان مهر ماه تمدید شد

در حالیکه 30 شهریور ماه آخرین مهلت تکمیل ثبت نام مسکن ملی اعلام شده بود، این مهلت تا پایان مهر ماه تمدید شده است.

به گزارش بانک و صنعت، وزارت راه و شهرسازی زمان تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک در سامانه اقدام ملی به آدرس Tem.mrud.ir و واریز وجه برای متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن را از 30 شهریور ماه به 30 مهر ماه تغییر داد.

از 470 هزار متقاضی واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن تا پایان شهریور ماه 226 هزار نفر مدارک خود را بارگذاری کرده بودند. تا روز 17 شهریورماه نیز فقط 65 هزار نفر واریز وجه داشتند. به همین دلیل پیش بینی می شد که مهلت ثبت نام تمدید شود. مبلغ آورده اولیه حدود 40 میلیون تومان است که البته بررسی ها نشان می دهد بسیاری از مشمولان توان تهیه این مبلغ را ندارند.

وزارت راه و شهرسازی هشدار داده بود متقاضیان واجد شرایطی که تا پایان شهریور ماه نسبت به تکمیل مدارک و واریز وجه اقدام نکنند حذف و از لیست رزرو جایگزین آنها خواهد شد. با این حال امروز محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده که مهلت تکمیل و بارگذاری مدارک تا روز 30 مهرماه تمدید شده است.

طرح اقدام ملی تولید و عرضه 400 هزار واحد مسکونی، شهریور 1398 با حضور رئیس جمهور آغاز شد. البته در برخی از مناطق از پایان سال 1397 کلید خورده بود. در قالب این طرح تا نیمه اردیبهشت ماه 1399 برای 300 هزار واحد تامین زمین شده و 230 هزار واحد مراحل اجرایی را طی می کند.

پیش تر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده بود اولین واحدهای مسکن ملی در بعضی مناطق کشور، مردادماه امسال تحویل می شود. اما هنوز این اقدام انجام نشده است. در این خصوص روز 25 شهریور ماه محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت که با پایان ماه صفر اولین واحدهای مسکن ملی افتتاح خواهد شد. در مرحله اول متوسط واریزی هر نفر حدود 40 میلیون تومان است. گفته می شود در شهر جدید پرند حدود 2000 واحد مسکن ملی آماده واگذاری است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 391
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران