پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463040 تاریخ : 1398/01/29-16:57:47
,15,
مهارت افزایی و توانمند سازی نیروی انسانی پویا و هدایت آن به سمت کسب و کارهای مرتبط در بخش الکام جابز

مهارت افزایی و توانمند سازی نیروی انسانی پویا و هدایت آن به سمت کسب و کارهای مرتبط در بخش الکام جابز

بخش های الکام استارز، الکام گیمز و الکام جابز در الکامپ بیست و پنجم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، پیش ثبت نام بزرگترین نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر کشور (دوره 25) از تاریخ  دوم اردیبهشت در سامانه iran-elecomp.com  آغاز خواهد شد اولویت در پش ثبت نام در جانمایی شرکت و اختصاص غرفه  موثر خواهد بود.

از آنجا که  خلق آینده بهتر با درخشش ستاره های نوظهور الکام استارز امکان پذیر می شود، به مانند 4 دوره گذشته  و با تخصیص ظرفیت مضاعف مادی و معنوی، میزبان صدها  ستاره فعال پر شور و نوآور در بخش رقابتی کسب و کارهای نوپا در نمایشگاه امسال خواهیم بود.
به منظور رونق تولیدات دیجیتال و نوآورانه، بخش الکام گیمز با حضور فعالان و بازیگران زیست بوم بازی های رایانه ای از دیگر بخشهای مهم و پر مخاطب الکامپ امسال خواهد بود.
بی تردید، تحقق رویای ایران دیجیتال، مستلزم پرورش و توانمند سازی سرمایه های ارزشمند انسانی است که برای اولین بار در بخشی مجزا با نام  الکام جابز به آن پرداخته خواهد شد. مهارت افزایی و توانمند سازی نیروی انسانی پویا و هدایت آن به سمت کسب و کارهای مرتبط، یکی از مهمترین بخش های الکامپ 25 است که بصورتی تعاملی و منطبق با نیازهای روزآمد بازار کار داخلی و بین المللی  برگزار خواهد شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 408
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران