پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265568 تاریخ : 1395/11/08-11:37:17
,10031,
معلمان به هیچ وجه حق تنبیه بدنی دانش آموزان را ندارند

معلمان به هیچ وجه حق تنبیه بدنی دانش آموزان را ندارند

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش از برخورد قانونی با معلم خاطی که اقدام به تنبیه بدنی دانش آموزان قائنی کرده بود خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، ابراهیم میرشاه ولد گفت: درروز چهارشنبه ششم بهمن ماه معلمی در شهرستان قاین اقدام به تنبیه بدنی 6 دانش آموز کرده است.

 وی افزود: بنابه گفته معلم خاطی، وی به دلیل درس نخواندن و شیطنت دانش آموزان در کلاس درس مرتکب چنین عمل ناشایستی شده است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش با بیان این نکته که معلمان به هیچ وجه حق تنبیه بدنی دانش آموزان راندارند، خاطر نشان کرد: معلمان باید با شیوه های موثر در جذب دانش آموزان به محیط مدرسه و کلاس درس آشنایی داشته باشند و بنا به اقتضای موقعیت از آنها استفاده کنند.

وی گفت:  برای معلم خاطی تشکیل پرونده داده شده و به هیات تخلفات اداری ارسال شده است  که پس از بررسی، رای صادره لازم الاجرا خواهدبود.

میرشاه ولد بیان کرد: درخصوص مدیرمدرسه نیز به دلیل آن که به طور شایسته دراین ماجرا عمل نکرده است ، روز شنبه تصمیم گیری خواهد شد و به احتمال زیاد وی نیز از سمت خود عزل می شود.

وی با اعلام این که اولیای دانش آموزان بابزرگواری از حق خود صرف نظر کرده اند، تاکید کرد: علی رغم این موضوع آموزش و پرورش این ماجرا راتااحقاق حق دانش آموزان ادامه خواهد داد و با خاطی یاخاطیان برخورد قانونی خواهد کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 354
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران