پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377609 تاریخ : 1397/07/07-12:30:12
,14,
معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری ایران به گردشگران فنلاند

در دیدار مونسان با سفیر ایران در هلسینکی تاکید شد

معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری ایران به گردشگران فنلاند

در دیدار رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با سفیر ایران در کشور فنلاند بر ارائه تورهای طبیعت‌گردی و معرفی جاذبه‌های گردشگری کشورمان تاکید شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز شنبه 7 مهر 97 در دیدار با پروین فرشچی سفیر کشورمان در فنلاند گفت: گردشگران کشورهای اروپایی به حوزه‌های فرهنگی و تمدنی ایران علاقه‌مندند و همچنین این گردشگران از اسکان در اقامتگاه‌های بوم‌گردی استقبال می‌کنند.

وی ادامه داد: گردشگران اروپایی همچنین علاقه‌مند به کویرگردی هستند و خوشبختانه با توجه به زیرساخت‌های مناسبی که در این مناطق از کشورمان ایجاد شده است می‌توان گردشگران بیشتری را جذب کرد، معرفی ایران و جاذبه‌های متنوع کشورمان به مردم فنلاند مهم‌ترین موضوعی است که باید به آن توجه کرد.

مونسان تصریح کرد: عدم آگاهی از جاذبه‌های ایران و همچنین ایران‌هراسی از موضوعاتی است که باید بر آن تمرکز کرد، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و صنایع‌دستی از جمله برنامه‌هایی است که در می‌تواند در معرفی ایران موثر و مفید باشد.

معاون رئیس‌جمهوری همچنین برگزاری شب‌فرهنگی ایران در کشور فنلاند را در شناساندن فرهنگ و تاریخ ایران به گردشگران این کشور موثر دانست و افزود: حضور تورگردانان و رسانه‌های مطرح کشور فنلاند در ایران و تهیه برنامه‌های مستند از جاذبه‌های کشورمان نیز می‌تواند به شناخت مردم این کشور از ایران کمک کند.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: برگزاری نمایشگاه‌هایی از آثار تاریخی به صورت متقابل با سایر کشورها نیز با هدف تعامل فرهنگی و شناساندن فرهنگ و تمدن ایرانی در دستور کار سازمان میراث‌فرهنگی است و این امکان برای کشور فنلاند نیز وجود دارد.

همچنین در این دیدار پروین فرشچی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فنلاند گفت: تهیه بسته‌های طبیعت‌گردی و کویر گردی برای معرفی و ارائه به گردشگران کشور فنلاند می‌تواند در افزایش آمار گردشگران ورودی این کشور به ایران موثر باشد.

وی تصریح کرد: همچنین زمینه برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران در فنلاند وجود دارد.

فرشچی افزود: تقویت ارتباط فرهنگی بین دو کشور با شناساندن آداب و رسوم و فرهنگ ایران و فنلاند به مردم امکان‌پذیر خواهد شد، در وهله نخست استفاده از ظرفیت‌های موجود همچون بروشورها و فیلم‌های مستند جاذبه‌های متنوع کشورمان می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 333
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران