پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511763 تاریخ : 1399/02/08-14:33:28
,13,
معرفی استارتاپ‌های بخش‌کشاورزی ایران برای نخستین‌بار در یونیدو

معرفی استارتاپ‌های بخش‌کشاورزی ایران برای نخستین‌بار در یونیدو

مجری پروژه کسب‌وکارهای نوپا در بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد: یونیدو آلمان در گزارش سالانه خود از ایران نام برده و برای نخستین‌بار به معرفی استارت‌آپ‌های بخش کشاورزی ایران در گزارش رسمی با پرچم جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حمیدرضا مختاری اسکی درباره آخرین دستاوردهای بخش کشاورزی در حوزه استارت‌آپ‌ها افزود: در هفته گذشته یونیدو آلمان اقدام به انتشار گزارش سالانه خود کرد که در هشت نقطه از گزارش، نام ایران آمده و دو استارت‌آپ «بینج‌بار» و «کشمون» با درج عکس معرفی شده‌اند.

به گفته این مقام مسیول، این نخستین‌بار است که یک نهاد بین‌المللی اقدام به معرفی استارت‌آپ‌های بخش کشاورزی ایران در گزارش رسمی خود با پرچم جمهوری اسلامی ایران کرده است.

مجری پروژه کسب‌وکارهای نوپا در بخش کشاورزی  با اشاره به برگزاری موفق «پایون استارت‌آپ‌های بخش کشاورزی» در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تهران 1398‌، اظهارداشت: پس از این نمایشگاه، تیم‌های استارت‌آپی منتخب برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی آگریتکنیکا 2019 در هانور آلمان به «یونیدو آی‌تی‌پی‌او» آلمان معرفی شدند.

مختاری با اشاره به موفقیت سه استارت‌آپ بخش کشاورزی در این نمایشگاه، افزود: در مسابقه‌ای که با نظارت داوران آلمانی برگزار شد، سه تیم «بینج‌بار» در حوزه فروش مستقیم برنج، «کشمون» در حوزه فروش مستقیم زعفران، عسل و زرشک و «انرژاین» در حوزه تولید انرژی از ضایعات برگزیده شدند.

وی ادامه داد: تیم «کشمون» موفق به دریافت ویزا و شرکت حضوری در نمایشگاه شد و دو تیم دیگر به‌صورت مجازی در نمایشگاه شرکت کردند و حالا، یونیدو آلمان در گزارش رسمی سالانه خود، به معرفی دو استارت‌آپ «بینج‌بار» و «کشمون» پرداخته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 394
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران