پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 533199 تاریخ : 1399/10/03-11:06:28
,17,8,
معاون وزیر صمت خبر داد: افزایش سقف تامین مالی پروژه ها تا سقف 100 میلیارد ریال

معاون وزیر صمت خبر داد: افزایش سقف تامین مالی پروژه ها تا سقف 100 میلیارد ریال

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با تعامل و همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار، سقف تامین مالی پروژه ها تا سقف 100 میلیارد ریال از طریق تامین مالی جمعی شد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازوزارت صمت، سعید زرندی در جلسه کارگروه تأمین مالی اظهار داشت: با تعامل و همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار، سقف تأمین مالی پروژه ها تا سقف 100 میلیارد ریال از طریق تأمین مالی جمعی شد. پیش از این هر پروژه تا سقف 20 میلیارد ریال امکان استفاده از ابزار تأمین مالی جمعی را داشت، اما با توجه به افزایش قابل توجه شاخص بهای تولید کننده این رقم با تصمیم فرابورس، به 100 میلیارد ریال برای هر پروژه افزایش یافته است.

وی گفت: در این روش، شرکت ها می توانند پروژه های توجیه پذیر خود که به دلیل کمبود منابع اجرا نشده است را با استفاده از جمع آوری سرمایه های خرد مردمی تأمین مالی کرده و پروژه به بهره برداری برسد.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: با توجه به اهمیت ابزار تأمین مالی جمعی در جذب و هدایت سرمایه های خرد مردمی به سمت پروژه های مولد و ارزش آفرین، این موضوع جزو اولویت های کاری معاونت قرار دارد.

زرندی گفت: چالش ها و موانع دستورالعمل تأمین مالی جمعی به سازمان بورس و اوراق بهادار منعکس شده که با تعامل خوب آنان شاهد مصوبات خوبی در این حوزه هستیم.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: بارها تاکید کردیم که تولید باید به طرف استفاده از ابزارهای نوین مالی حرکت کند و ساختار مالی شرکت ها به این سمت حرکت کند و ما هم به عنوان وزارتخانه باید با تعامل با سایر دستگاه ها این مسیر را هموار کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 251
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران