پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464138 تاریخ : 1398/02/18-13:40:12
,11,
معاون وزیر راه و شهرسازی به استان‌های همدان و لرستان سفر می‌کند

معاون وزیر راه و شهرسازی به استان‌های همدان و لرستان سفر می‌کند

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در راس هیئتی برای بازدید از پروژه‌های راهسازی به استان‌های همدان و لرستان سفر می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، خیر الله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در راس هیاتی با هدف از بازدید از روند ساخت پروژه‌های راهسازی و بزرگراهی به استان‌های همدان و لرستان سفر می‌کند.

خادمی سفر خود را از آزادراه ساوه-همدان آغاز می‌کند و پس از بازدید و عبور از جاده‌های تهران-همدان و همدان-ملایر با ورود به شهرستان ملایر بازدید‌های خود از جاده‌های در دست احداث این شهرستان را شروع می‌کند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل پس از بازدید و قرار گرفتن در جریان میزان پیشرفت و روند احداث پروژه‌های شهرستان ملایر، از بزرگراه ملایر-توره-گردنه زالیان وارد پروژه توره-بروجرد می‌شود و پس از بازدید از روند اجرایی این پروژه دستورات لازم را در جلسه کارگاهی به مهندسان این پروژه ابلاغ می‌کند.  

معاون وزیر راه و شهرسازی با عبور از محور گردنه زالیان-بروجرد-دورود وارد شهر دورود شده و سر انجام با حضور در کارگاه کنارگذر دورود سفر خود را به پایان می‌رساند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 250
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران