پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449898 تاریخ : 1397/12/06-18:17:50
,15,22,
معاون فنی مازندران با  ارتقا سطح کیفی خدمات، رتبه برتر کشور را کسب کرد

معاون فنی مازندران با ارتقا سطح کیفی خدمات، رتبه برتر کشور را کسب کرد

معاون فنی پست استان مازندران در ارزیابی عملکرد 10 ماهه معاونین فنی استان های کشور، موفق به کسب رتبه برتر تجمعی شده است؛ به این بهانه گفت و گویی داشتیم با سعید آقابابایی معاون فنی پست مازندران، مشروح این مصاحبه بدین شرح است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت پست، 

 از نظر شما چه عواملی در کسب این موفقیت تاثیر گذار بوده است؟

برای کسب موفقیت مطمئناً عوامل بسیاری دخالت دارند. منطبق کردن دقیق عملکرد پست استان با سنجه های کیفی مورد ارزیابی، تعیین مسئول برای پیگیری مستمر هر سنجه، تعیین جلسات منظم هفتگی تا سطح کارشناسان شهرستان ها به صورت ویدئو کنفرانس و تعیین رابط کیفی در شهرستان ها برای ارزیابی کیفیت عملکرد ستاد و مرکز استان؛ در کنار استفاده از تجربیات سازنده مدیر کل پست استان که سال ها در سطح مدیریت کلان شبکه خدمت کرده است و همچنین همدلی مجموعه؛ عوامل موثر در رسیدن به اهداف تعیین شده و کسب موفقیت استان به شمار می آید.

منطقه بندی استان به سه منطقه غرب، مرکز و شرق و نیز برگزاری جلسات منطقه ای و تعیین شاخص های کیفی غیر از شاخصهای موجود کشوری، ایجاد کمیته فنی و برگزاری جلسات هفتگی این کمیته و مهمتر از همه تقویت تفکر تحول خواهی؛ از دیگر عوامل کسب رتبه برتر استان است.

 عوامل موثر بر تداوم و پایداری در کسب رتبه بالای کیفی را چه عواملی می دانید؟

مهمترین علت تداوم و پایداری در رتبه های بالای کیفی، تغییر نگاه همکاران نسبت به کیفیت خدمات به مشتری و تحلیل swot در کیفیت، برگزاری جلسات مستمر و به کار گیری تمامی کارکنان در ارایه خدمات با کیفیت به مشتری و همچنین حضور مستمر و فعال مدیرکل و معاونین در جلسات، است.

 برنامه شما برای حفظ جایگاه برتر استان در سال آتی چیست ؟

برای حفظ این جایگاه در صدد هستیم با شناسایی چالش ها و نقاط قابل بهبود و برنامه ریزی دقیق و الگوبرداری از استان های موفق و همچنین بهره گیری از خدمات و تجربیات افراد باانگیزه بالا و تقویت این انگیزه به منظور بالابردن سطح مشارکت آنان، به این هدف نایل آییم.

  با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و افزایش حجم مرسولات پستی، چه تدبیری برای خدمات رسانی شایسته به مشتریان اندیشیده شده است؟

تشکیل کمیته ویژه بعنوان کمیته نوروزی و همچنین تشکیل گروه های بازرسی دو یا سه نفره برای مرسولات وارده و صادره در تجزیه مبادلات استان، تشکیل گروه موزعین دو نفره با استفاده از نیروهای ستاد استان و ایجاد خط فوق العاده در صورت نیاز با راننده آماده به خدمت؛ از جمله اقدامات در این زمینه است.

گفتنی است، عملکرد مطلوب سعید آقابابایی معاون فنی پست استان مازندران ار ارزیابی عملکرد ده ماهه سال 97 و همچنین مرتضی حجتی معاون فنی پست استان خراسان جنوبی در ارزیابی عملکرد دی ماه؛ از سوی معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست مورد تقدیر قرار گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 343
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران