پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466801 تاریخ : 1398/04/03-13:22:26
,5,
مصرف برق از مرز 55 هزار مگاوات فراتر رفت

سخنگوی صنعت برق:

مصرف برق از مرز 55 هزار مگاوات فراتر رفت

سخنگوی صنعت برق با اشاره به گزارش‌های هواشناسی و افزایش دمای هوا تا پایان هفته گفت: احتمال افزایش مصرف به بیش از 56 هزار مگاوات در هفته جاری وجود دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مصطفی رجبی مشهدی افزود: روز گذشته مصرف برق از مرز 55 هزار مگاوات فراتر رفت.
وی ادامه داد: گزارش‌های هواشناسی بیانگر افزایش دمای هوا در هفته جاری است که براساس همین یافته‌ها، پیش‌بینی می‌کنیم با افزایش مصرف برق در هفته جاری و به‌ویژه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (سوم و چهارم تیرماه) این میزان از مرز 56 هزار مگاوات هم فراتر رود.
سخنگوی صنعت برق با درخواست از مشترکان برای همراهی با مجموعه صنعت برق گفت: از همه هموطنان درخواست می‌کنیم که در ساعات 12 تا 16 برای کاهش مصرف خود اقدام کنند.
رجبی مشهدی درخصوص راهکارهای کاهش مصرف برق نیز اظهار داشت: از جمله راهکارهای ساده می‌توان بهره‌گیری از  نور طبیعی روز، استفاده از سرعت کند کولرهای آبی و تنظیم کولرهای گازی روی 25 درجه اشاره کرد که تاثیر بسزایی در کاهش مصرف در ساعات اوج بار خواهد داشت.
وی با بیان اینکه مشترکان همچنین می‌توانند با استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعت‌های پایانی شب یا ابتدای روز، نقش موثری در کاهش مصرف خود و پایداری شبکه برق کشور داشته باشند، تاکید کرد: اطمینان داریم که با همکاری همه مشترکان در سراسر کشور، می‌توانیم از این روزهای گرم به خوبی عبور کرده و در تامین برق مشکلی نداشته باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 395
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران