پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316079 تاریخ : 1396/12/06-17:18:36
,13,17,
مشکلات صادرات دام به روسیه

مشکلات صادرات دام به روسیه

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه از افزایش 5 تا 10 درصدی حجم مبادلات تجاری ایران و روسیه نسبت به سال گذشته خبر داد و همچنین اظهار کرد که در زمینه صادرات دام به روسیه با محدودیت‌هایی مواجه هستیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ اسدالله عسگراولادی، درباره آخرین وضعیت روابط تجاری ایران و روسیه اظهار کرد: در حال حاضر سطح مبادلات تجاری ایران و روسیه 2 میلیارد و 200 میلیون دلار است که از این عدد، 500 میلیون دلار صادرات ایران به روسیه است و یک میلیارد و 700 میلیون دلار هم واردات ایران از این کشور است.

وی ادامه داد: یعنی‌ اکنون وضعیت تراز تجاری با روسیه به ضرر ایران است و واردات ما بیشتر از صادرات مان به این کشور است و اما با این حال سعی می‌کنیم که صادرات مان را به روسیه افزایش دهیم.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه با مقایسه وضعیت مبادلات تجاری ایران و روسیه با سال گذشته گفت:‌ حجم مبادلات تجاری‌مان با روسیه نسبت به سال قبل 5 تا 10 درصد بهبود پیدا کرده است.

عسگراولادی اضافه کرد: از سوی دیگر لبنیات هم به تجارت‌مان با روسیه اضافه شده و به روسیه صادرات لبنیات داریم، اما در مورد مسائل دامی و صادرات دام به روسیه مشکلاتی داریم که اگر این موانع رفع شود می‌توانیم صادرات مرغ به روسیه داشته باشیم.  

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه اظهار کرد: خوشبختانه در زمینه لبنیات مشکلی برای صادرات نداریم. روسیه سه - چهار شرکت داخلی ما را پذیرفته است که در حال حاضر با روسیه کار می‌کنند، اما در زمینه صادرات دام موانعی برای صادرات وجود دارد و با محدودیت‌هایی مواجه هستیم که امیدواریم برطرف شود. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 565
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران