پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433403 تاریخ : 1397/09/21-17:40:40
,3,22,
مشتریان بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه ما هستند

مدیرعامل کاسپین در نشست کارکنان حوزه مازندران:

مشتریان بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه ما هستند

نشست استانی کارکنان حوزه مازندران موسسه اعتباری کاسپین با حضور مدیرعامل، معاونان، روسای ادارات، شعب و کلیه کارکنان این حوزه در مرکز استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین درآغاز نشست کارکنان حوزه مازندران با قدردانی از همکاری و همدلی کارکنان گفت: با وجود اینکه همه عوامل دست به دست هم داده بود تا ماجرای تعاونی های منحله را به یک بحران ملی در موسسه کاسپین تبدیل کنند، اما شماها در خط مقدم مبارزه با بحران سازی علیه کاسپین ایستادید و موسسه را سر پا نگه داشتید و من امروز اینجا آمده ام تا از نزدیک به شما جهادگران عرصه اقتصاد کشور خداقوت بگویم و قدردانی نمایم.

علی نعیمی با تایید اثربخشی استراتژی های به کار گرفته شده در کاسپین، اضافه کرد: با وجود نتیجه بخش بودن استراتژی های قبلی تا به امروز، نباید فراموش کنیم که بعد از ساماندهی تعاونی های منحله و در دوره توسعه، موسسه کاسپین نیازمند استراتژی های جدید و برنامه های مدونی است که مقدمه و لازمه اجرایی کردن آنها جایگزینی رفتارهای سازمانی مبتنی بر اخلاق مداری با رفتارهای شخصی و فردی کارکنان است.

عضو هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین با اشاره به کارآمدی رفتارهای سنتی مشتری مدارانه گفت: یکی از عوامل ماندگاری کاسپین، اعتمادسازی نشات گرفته از رفتارهای مشتری مدارانه شما کارکنان بود که خاستگاه تجلی اینگونه رفتارها در کارکنان نیز نوع تربیت و آموزش خانواده ها می باشد.

مدیرعامل کاسپین با بیان اینکه هجمه های زیادی از سوی برخی تعاونی های منحله به موسسه وارد شد، اضافه کرد: با وجود هجمه های زیادی که بر ما وارد کردند، اما آنچه باعث ماندگاری کاسپین شد، رفتارهای اعتمادساز میان مردم بود که شما کارکنان، مدیران حوزه ها و و روسای شعب از خود به نمایش گذاشتید.

عضو هیات مدیره موسسه با بیان این مطلب که اولین استراتژی ما، اتصال موسسه کاسپین به شبکه شتاب بود، تاکید کرد:  ابزار اصلی کار در هر موسسه مالی، اعتباری و یا بانک، شبکه شتاب است، اما وجود برخی مشکلات درون و برون سازمانی تاکنون مانع این کار شده که امیدواریم بزودی مرتفع گردد.

علی نعیمی با تاکید بر عدم بدهکاری موسسه کاسپین تصریح کرد: طبق شاخص های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موسسه اعتباری کاسپین، حتی «یک ریال» به کسی یا جایی بدهکار نیست که ما و شما باید به این کارنامه سازمان مان مباهات کنیم.

عضو هیات مدیره موسسه با اشاره به تدوین طرح و برنامه های هدفمند برای آینده کاسپین اضافه کرد: کارهای قابل توجهی در بخش پشتیبانی و ثبت املاک شده و اقدامات زیربنایی راه اندازی اینترنت بانک، موبایل بانک، سامانه مشتریان، ترسیم چارت سازمانی انجام شده و برخی از کارها نیز مانند درجه بندی شعب، بحث آموزش کارکنان و اداره رفاهی در دست بررسی است که امیدوارم در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار گیرد.

علی نعیمی در پایان نشست با بیان این مطلب که«مشتریان سرمایه ما هستند، اگر مشتری نباشد ما هم نیستیم»، با اشاره به اثربخش بودن رفتار اخلاق مدارانه در حفظ مشتری در دوران گذار ابراز امیدواری کرد؛ کارکنان شعب که در جبهه اول مواجهه با ارباب رجوع مستقرند، در دوران توسعه موسسه کاسپین نیز با استمرار تکریم مشتری حتی بیش از دوران گذار، نسبت به جذب مشتریان جدید سعی و تلاش کنند.

اتصال به شتاب حق مسلم موسسه کاسپین است

خاطرنشان می شود؛ در ابتدای مراسم عیسی بابایی، رئیس حوزه مازندران موسسه اعتباری کاسپین ضمن عرض خیرمقدم به مدیر عامل، هیات همراه و کلیه شرکت کنندگان در نشست، با تاکید بر ضرورت جذب منابع در حوزه ها و شعب گفت: ما نباید از قافله سایر بانک ها و موسسات در جذب منابع عقب بمانیم.

عیسی بابایی با اشاره به «کاهش منابع نزد بانک ها» و مغتنم بودن این فرصت، اضافه کرد: اکثر مشتریان موسسه برای سپرده گذاری با شرایط جدید مراجعه می کنند که باید در روش جذب منابع تجدید نظر شود تا بتوان با جذب منابع جدید نسبت به ارایه خدمات بهتر به هموطنان برنامه ریزی کرد.

رئیس حوزه مازندران با بیان اینکه اتصال به شتاب از واجبات هر بانک و موسسه است،گفت: وقتی که موسسه اعتباری کاسپین مثل سایر بانک ها دارای مجوز رسمی فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است پس، برای ارایه خدمات در خورشان مشتریان عزیز اتصال به شبکه شتاب حق مسلم موسسه کاسپین است.

خاطر نشان می شود در بخش پایانی همایش کارکنان حوزه مازندران موسسه اعتباری کاسپین، اعضای هیات عامل با شرکت در یک میزگرد ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، برنامه های آتی حوزه فعالیت خود را برای شرکت کنندگان تشریح کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 338
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران