پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265530 تاریخ : 1395/11/07-16:30:15
,2,24,
مشتریان بانک ملی ایران ولی نعمتان ما هستند (گزارش تصویری)

حسین زاده:

مشتریان بانک ملی ایران ولی نعمتان ما هستند (گزارش تصویری)

مدیر عامل بانک ملی ایران با تاکید بر ضرورت تداوم فعالیت ها و اقدامات مورد نیاز برای ارتقا فرهنگ مشتری مداری در بانک گفت: مشتریان بانک ملی ایران ولی نعمتان ما هستند و ارائه بهترین و سریعترین خدمات بانک وظیفه آحاد کارکنان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، محمد رضا حسین زاده در بازدید از بخش های مختلف شعب ساری ، بابل و بابلسر به جایگاه ویژه بانک ملی ایران نزد مشتریان و صاحبان صنایع این استان اشاره کرد و گفت: یکی از امتیازات این استان ، موقعیت استراتژیک و همجواری آن با 4 کشور همسایه خزر است همچنین واقع شدن این استان در مسیر حمل و نقل بین المللی شمال و جنوب از دیگر امتیازات استان بوده که باید به بهترین نحو از آن برای جذب منابع استفاده و بهره برداری کرد.  

وی افزود: استان مازندران بویژه ساری و شهرهای ساحلی به عنوان قطب های اقتصادی و گردشگری در کشور مطرح هستند و شعب بانک ملی ایران در استان باید با برنامه ریزی مناسب ، خدمات مورد نیاز صادر کنندگان ، کشاورزان و صنایع مختلف را به مشتریان ارایه کنند. 
وی با اشاره به رقابت در عرصه های داخلی و بین المللی گفت: بانک ملی ایران آمادگی و توان آن را دارد تا با بانک های بزرگ بین المللی همکاری کرده و شرایط سهل و آسانی را برای رونق کسب و کار برای مشتریان مهیا نماید. 
حسین زاده ضمن دیدار و گفت و گو با کارکنان شعب با تاکید بر ضرورت ایجاد رضایتمندی مشتریان از تمامی خدمات بانک ، گفت: بانک ملی ایران خدمات گسترده ای در حوزه بانکداری الکترونیک و خدمات بین الملل دارد که باید با گشاده روئی در اختیار مشتریان ، صنایع و واحدهای تولیدی قرار گیرد.  
کریمی عضو هیات مدیره بانک ، در این دیدارها مدیرعامل را همراهی می کرد. همزمان با این بازدیدها، تنی چند از مدیران ارشد بانک، در تعدادی از شعب شهرهای قائمشهر،آمل و جویبار حضور یافته و ضمن بازدید با کارکنان این شعب دیدار و گفت و گو کردند.
 

 

 

 

 

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 365
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران