پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452107 تاریخ : 1398/01/09-14:32:43
,2,22,
مشتری مداری هدف باشد

روح اله خدارحمی:

مشتری مداری هدف باشد

روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی که ملاقات با مشتریان و کارکنان شعب بانک را در نخستین روزهای سال 1398 در اولویت قرار داده است،با هدف بررسی شرایط و وضعیت شعب و نحوه برخورد و رفتار کارمندان با مشتریان،به طور سرزده از شعبه گلشهر کرج بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی در این دیدار که روز پنجشنبه هشتم فروردین ماه برگزار شد، با تک تک مشتریان گفت و گو کرد و سپس راهکارهای لازم برای جذب منابع ارزان قیمت را تبیین کرد. وی خواستار احترام بیشتر به مشتریان و تسهیل وتسریع در امور آنان و دقت در پرداخت ها شد.

مدیرعامل بانک کشاورزی قبل از این دیدار سرزده، از شعبه تره بار کرج هم بازدید کرد و ضمن تبریک سال نو به همکاران، به علی اکبر قوام شیرازی رئیس این شعبه گفت: مشتری مداری باید هدف و اولویت شما باشد زیرا با تکریم مشتری می توان بانک را به اهداف کلان خود رساند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 370
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران