پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 515635 تاریخ : 1399/04/17-18:00:00
,5,
مشترکان خسارت ناشی از نوسان برق را ثبت کنند

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر:

مشترکان خسارت ناشی از نوسان برق را ثبت کنند

معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران به راه اندازی سامانه ثبت شکایت مشترکان صنعت برق اشاره کرد و گفت: مشترکانی که از نوسان های برق دچار آسیب شده اند نسبت به ثبت آسیب وارده در سامانه اقدام کنند.

به گزارش بانک و صنعت، غلامعلی رخشانی مهر روز سه شنبه در مراسم افتتاح پروژه های آب و برق دهمین هفته پویش الف ب ایران افزود: امروز سامانه ثبت حوادث در بستر وبسایت توانیر به بهره برداری رسید تا مردم بتوانند در فضایی شفاف و در بستری که پیچیدگی های قبلی ساده سازی شده، نسبت به ثبت خسارات لوازم خانگی خود ناشی از نوسان های برق، اقدام کنند.

وی ادامه داد: مردم از امروز می توانند خسارات متحمل شده از ابتدای سال جاری را در سامانه مربوطه ثبت کرده و دوماه دیگر، بعد از مشخص شدن شرکت بیمه گر و انجام ارزیابی های کارشناسی، خسارت دریافت دارند.
معاون توانیر گفت: هزینه بیمه لوازم خانگی برقی مردم از محل دریافت 50 تومان در قبض برق خانگی روستایی و دریافت 100 تومان در قبض خانگی شهری و تجاری است که این ارقام مستقیم به شرکت بیمه گر پرداخت می شود.
رخشانی مهر ادامه داد: پارسال، از این محل 81 میلیارد و 700 میلیون تومان از مردم دریافت شد که تا امروز 21 میلیارد و 400 میلیون تومان پرداخت شده، 21 میلیارد و 700 میلیون تومان پرداخت قطعی شده و به اندازه 40 میلیارد تومان نیز در دست بررسی است.
معاون توانیر تصریح کرد: در زمینه توسعه خدمات غیرحضوری در 84 خدمت که مصوبه شورای عالی اداری برای آنها اخذ شده، تا پایان سال جاری در همه استانهای کشور خدمات غیرحضوری به صورت 100 درصدی اجرا می شود.
وی ادامه داد: مشترکان برق همکاری بسیار خوبی با شرکت های توزیع در تابستان 98 داشتند که منجر شد تابستان این سال با خاموشی صفر پشت سر گذاشته شود و تابستان سال جاری را نیز تا امروز با همکاری مردم با خاموشی صفر سپری شده است.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت:امیداست با ادامه همکاری مشترکان تا پایان تابستان تحقق خاموشی صفر در کشور ممکن شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 407
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران