پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 249821 تاریخ : 1395/09/04-13:03:35
,9,16,
مشاور وزیر راه و شهرسازی:چرخه معیوب شهرسازی باید درمان شود

مشاور وزیر راه و شهرسازی:چرخه معیوب شهرسازی باید درمان شود

مشاور و نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای‌عالی حفظ حقوق بیت‌المال گفت: اکنون دچارچرخه معیوبی در شهرسازی هستیم که برای توسعه و رسیدن به شهر ایده آل باید آن را درمان کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، حسین معصوم چهارشنبه شب در همایش گرامیداشت روز شهرسازی در بندرعباس اظهار کرد : باید بهانه تامین هزینه شهر را از تراکم فروشی و تغییر کاربری کنار گذاشت.

وی افزود: کمبود مسکن در سال های مختلف در برخی موارد راه سوءاستفاده را برای زیاده خواهان باز کرده و آنها با سوءاستفاده از تقاضا در بازار مسکن به جای ایجاد مسکن برای مردم، جیب خود را پر می‌کنند.
این مقام مسئول ابراز داشت: باید در نظر داشت آنچه از فروش شهر نصیب جامعه می شود ،هیچ است و آینده را فدای خواسته های امروز می کنیم.
معصوم تاکید کرد: ما باید هر گونه تعارف را در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز کنار بگذاریم و با کار عملیاتی برخوردها را با این ساخت و سازها انجام دهیم.
مشاور وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در دنیا ساحل باعث توسعه شهرهاست، گفت: به همین دلیل شهرهای ساحلی شکل گرفت تا توسعه شکل بگیرد.
وی با طرح این سوال که آیا شهرهای ما نیز برهمین اساس توسعه یافته، تاکید کرد: ما انتظار داریم که ساحل زمینه ساز توسعه واقعی شهرمان شود.
 در این مراسم از شهرداران نمونه و دست اندرکاران حوزه شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان تجلیل و مقالاتی در زمینه سیما و منظر شهرهای ساحلی و شهرهای هوشمند ساحلی ارائه شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران