پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465565 تاریخ : 1398/03/08-15:52:39
,11,
مشارکت بخش خصوصی به کاهش قیمت مسکن منجر می‌شود

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

مشارکت بخش خصوصی به کاهش قیمت مسکن منجر می‌شود

علی نبیان ضمن اعلام این مطلب که مشارکت با بخش خصوصی به کاهش قیمت مسکن می‌انجامد، گفت: نقش دولت در ساخت و سازها غیر مستقیم و صرفا به عنوان تسهیل کننده امور است. بدین معنا که مشارکت بخش خصوصی با دولت به کاهش قیمت تمام شده ساخت و سازها و حل مشکلات مسکن بخشی از مردم خواهد انجامید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بازدیدی از روزنامه شهروند بر مسئولیت اجتماعی رسانه‌ها در جامعه و ضرورت همکاری دو جانبه دستگاه‌های دولتی و رسانه‌ها تاکید کرد.

نبیان در این بازدید که در آن به عنوان نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی حضور داشت با اشاره به مردمی بودن فعالیت‌های سازمان هلال احمر و ارگان رسانه‌‌ای آن، روزنامه شهروند، پرهیز از سیاسی کاری را رمز ماندگاری و موفقیت این روزنامه عنوان کرد.

وی در مصاحبه ای که در حاشیه این بازدید انجام شد با اشاره به ابلاغ وزیر راه و شهرسازی به مدیران ادارات کل استانی در خصوص احداث پروژه‌های آماده‌سازی زمین، انبوه سازی و خدماتی با مشارکت بخش خصوصی با محوریت سازمان ملی زمین و مسکن این ابلاغیه را گامی در خصوص پویایی اقتصاد و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه مسکن و ساخت و ساز نامید.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن نقش دولت در این ساخت و سازها را غیر مستقیم و صرفا به عنوان تسهیل کننده امور دانست و گفت: مشارکت بخش خصوصی با دولت به کاهش قیمت تمام شده این ساخت و سازها و حل مشکلات مسکن بخشی از مردم خواهد انجامید.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به محدود بودن منابع اراضی دولتی بر تاثیر آن بر قیمت تمام شده ساخت و ساز و قیمت کلی مسکن تاکید کرد و ساخت 400 هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی از سوی بخش‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی را راهی برای کنترل قیمت مسکن، مدیریت ساخت و ساز و رونق تولید مسکن در بازار فعلی عنوان کرد.

علی نبیان همچنین از عزم جدی وزارت راه و شهرسازی در اتمام مسکن مهر تا پایان سال 98 خبر داد و گفت: به غیر از پروژه‌های مسکن مهری که دارای مشکلات و درگیری‌های حقوقی هستند مابقی پروژه‌ها تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

وی پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر و پروژه‌های طرح اقدام ملی را در مجموع 900 هزار واحد مسکونی عنوان کرد و این تعداد را معادل نیاز یک سال بازار مسکن کشور دانست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 446
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران