پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 432545 تاریخ : 1397/09/11-17:20:22
,1,
مشارکت بانک قوامین در طرح ملی تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت

مشارکت بانک قوامین در طرح ملی تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت

معاون بازاریابی و امور استان های بانک قوامین از تبدیل کارت های بانک قوامین (جی بی کارت) به کارت سوخت و استفاده از مزایای ویژه آن خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قوامین؛ جعفر اسدی با اعلام این خبر افزود : بانک قوامین مشارکت در طرح ها و پروژه های بزرگ ملی را همواره مد نظر خود قرار داده است که اجرای طرح کارت های بانکی بانک قوامین به کارت سوخت در همین راستا می باشد.

وی تاکید کرد انتخاب کارت بانکی قوامین بعنوان کارت سوخت توسط مشتریان امتیازات ویژه ای از جمله بهره مندی از خدمات بانکداری الکترونیک،طرح های اعتباری و تسهیلاتی و برخورداری از سود علی الحساب سپرده روزشمار بر اساس مصوبات بانک مرکزی ج.ا.ا  به همراه خواهد داشت.

وی همچنین صرفه جویی در استفاده از تعدد کارت های بانکی را بعنوان امتیاز دیگر این طرح عنوان نمود.
این امکان برای بیش از پنج میلیون نفر از مشتریان بالفعل بانک که از جی بی کارت استفاده می کنند فراهم شده است و عموم مردم نیز در صورت انتخاب بانک قوامین به عنوان بانک عامل از مزایای آن بهره مند خواهند گردید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 228
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران