پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 575366 تاریخ : 1400/01/07-19:14:39
,22,
مسئولان برای حل مشکل آب دامداران و کشاورزان شتاب کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسئولان برای حل مشکل آب دامداران و کشاورزان شتاب کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسئولان برای حل مشکل آب دامداران و کشاورزان شتاب کنند.

به گزارش بانک و صنعت: حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز شنبه 7 فروردین در دیدار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خشکسالی مسئله مهمی است؛ لذا روی مسئله آبرسانی به خراسان جنوبی باید شتاب شود و مقدماتی که تاکنون فراهم شده باید به اجرا نزدیک شود.


وی بر توجه و اهتمام مسئولان برای رفع مشکل آب مورد نیاز دامداران و کشاورزان استان با توجه به خشکسالی و کاهش نزولات آسمانی تاکید کرد و گفت: مقدمات آبرسانی به خراسان جنوبی فراهم شده اما باید به مرحله اجرا برسد.

عبادی به اهمیت مقوله انتخابات ریاست جمهوری و لزوم انتخابی آگاهانه و درست اشاره کرد و اظهار داشت: امید می رود در انتخابات پیش رو، دولتی جوان و تازه نفس بیایید و همراه با مجلس شورای اسلامی به سمت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی پیش بروند.

وی با بیان اینکه متاسفانه تجربیات تلخی در سال های اخیر از گره زدن مسائل کشور به اما و اگرهای استعمارگران غربی نصیب کشور شده است، گفت: امید است مردم با بصیرت انقلابی خود در انتخابات خرداد 1400 طبق وظیفه شرعی و عقلی عمل کرده و در انتخاب افراد، شایستگی ها را در نظر بگیرند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه بعد از 40 سال از گذشت انقلاب باید آزمون و خطا را کنار گذاشت و انتخاب درستی داشت، گفت: امید است مردم عزیز ایران با بصیرت انقلابی خود در انتخابات وارد میدان شوند و یک رجایی دیگر را انتخاب کنند.

عبادی با تقدیر از عملکرد مجلس در چند ماه اخیر، گفت: این مجلس تاکنون به مردم امید داده و انسان وقتی گزارش های مجلس را از رسانه ها می بیند، لذت می برد.

وی ادامه داد: روی کار آمدن یک رجایی دیگر در قوه مجریه کشور، باعث خواهد شد تا دولت و مجلس و قوه قضائیه همه با اتحاد و همدلی به سمت آرمان های انقلاب حرکت کنند و دیگر بعد از آن تجربیات سخت، سرنوشت کشور را به غرب و انگلیس گره نزنند.

امام جمعه بیرجند، ارتباط با کشورهایی که با جمهوری اسلامی ایران صادق هستند را مفید دانست و یادآور شد: مشکل ما فقط با غرب و لیبرالیست ها و خوپرستی ها است وگرنه با بقیه کشورهایی که حامی صلح و دوستی هستند که مشکلی نداریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران