پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 517255 تاریخ : 1399/05/14-09:45:46
,11,
مسیرهای ورودی به سمت تهران پر ترافیک است

مسیرهای ورودی به سمت تهران پر ترافیک است

مرکز اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای ضمن اعلام بارندگی در جاده های شمالی، از ترافیک سنگین در مسیرهای ورودی به سمت تهران خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از مرکز اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای، در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزارو 271 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 0.8 درصد کاهش تردد را نشان می دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین 15.5 درصد، اوج تردد بین ساعت 19 تا20 و کمترین تردد بین ساعت4 تا 5 انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت محورهای شمالی از تردد روان در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) خبر می دهد.
محورهای چالوس ، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش پراکنده باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و محور هراز و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها هم از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس خبر می دهد.

ترافیک سنگینی در آزادراه کرج - تهران محدوده وردآورد و در ادامه ترافیک نیمه سنگینی در محدوده ایران خودرو گزارش شده است.

ترافیک درمحور شهریار - تهران محدوده شهرقدس نیز سنگین است.
آخرین وضعیت جوی از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان های گیلان ، مازندران و تهران خبر می دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 443
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران