پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 214416 تاریخ : 1395/06/07-16:19:21
,20,
مرکز کنترل پروژه های اقتصاد مقاومتی کرمان افتتاح شد

مرکز کنترل پروژه های اقتصاد مقاومتی کرمان افتتاح شد

مرکز کنترل پروژه های اقتصاد مقاومتی استان کرمان (سامانه نظارت و ارزیابی) با حضور معاون رئیس جمهور در مرکز استان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عصر شنبه در آیین افتتاح این سامانه گفت: مجموعه مدیران استان کرمان عزم جدی خود را در راستای اقتصاد مقاومتی به نمایش گذاشتند و در حال سرعت بخشیدن به اقتصاد مقاومتی هستند.

مسعود سلطانی فر افزود: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات فعلی و ایجاد رونق در اقتصاد کشور است.
وی بیان کرد: ما اعتقاد پیدا کردیم که بایستی از مجموعه ای که به دور خودمان تنیده ایم، بیرون بیاییم و بنیان مدرنی را پایه گذاری کنیم.
معاون رئیس جمهوری گفت: خوشبختانه همه مسئولان کشور بر این باور مصمم هستند که باید از هر ظرفیتی برای توسعه استفاده کرد.
وی پایش مستمر اجرای پروژه ها و نظارت دقیق را شرط موفقیت مجموعه استان کرمان برشمرد و گفت: آنچه در 37 سال گذشته مانعی برای رسیدن به اهدافمان بود این است که نظارت درستی روی برنامه ها نداشتیم.
سلطانی فر تصریح کرد: امروز رهبری نظام با عزم و اراده ویژه ای برای اجرای اقتصاد مقاومتی ایستاده است.
وی گفت: دولت هم به طور مستمر پیگیر است و امیدواریم طی 2 سال آینده به واسطه این پیگیری ها نتیجه خوبی بگیریم.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: خوشبختانه ابتکارات و خلاقیت هایی در استان کرمان استفاده شده است که می تواند به عنوان الگو مورد استفاده قرار گیرید.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز (شنبه) در دومین روز سفر به کرمان در نشست شورای اداری استان و نشست مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی استان (گام دوم مثلث توسعه) با فعالان اقتصادی و گردشگری نیز شرکت کرد.
کرمان در سفر اردیبهشت ماه امسال رئیس جمهوری به این استان به عنوان سومین استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور معرفی شد.
مدیریت استان کرمان برای اجرای برنامه های این حوزه استان را به هشت منطقه اقتصادی تقسیم و مدیریت توسعه هریک از این مناطق را به شرکت ها و موسسات بزرگ اقتصادی واگذار کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 365
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران