پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451807 تاریخ : 1397/12/27-16:56:33
,10025,
مرکز اختصاصی ارتباط مشتریان شرکت بیمه دی افتتاح شد

مرکز اختصاصی ارتباط مشتریان شرکت بیمه دی افتتاح شد

مرکز اختصاصی ارتباط مشتریان بیمه دی طی مراسمی با حضور رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل، معاونین و مدیران این شرکت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بیمه دی؛ در این مراسم، مهندس محمدرضا کشاورز با تأکید بر اصل "انسجام سازمانی" گفت: استقرار مرکز ارتباط مشتریان، تحقق عینی مفهوم کار تیمی است و همکاران بیمه دی توانستند گام مهمی در جهت کسب رضایت مشتریان بردارند.

مدیرعامل شرکت بیمه دی در ادامه، ضمن قدردانی از زحمات همکاران در راه اندازی این مرکز افزود: مرکز ارتباط می تواند به واسطه ارتباط و پاسخ گویی به مشتریان، نقش به سزایی در محبوبیت شرکت داشته باشد و چشم انداز شرکت بیمه دی یعنی تبدیل شدن به "پدیده  محبوب مشتریان" را تحقق بخشد. 
در این مراسم، آرش شکری مدیر بازاریابی و امور مشتریان نیز، ضمن قدردانی از تعامل بخش های مختلف شرکت در راه اندازی این مرکز، پس از ارائه توضیحاتی در خصوص فرایند استقرار مرکز ارتباط، افق این مرکز در آینده را نیز ترسیم کرد.
در پایان این مراسم، مهندس کشاورز ضمن تشکر از همکاران مستقر در این مرکز، بار دیگر بر انجام کار گروهی در جهت شکوفایی شرکت تأکید کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 268
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران