پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493577 تاریخ : 1398/08/23-17:45:19
,10028,10034,
مرزبانان گره‌گشا و اثرگذار در هماهنگی‌های مأموریت اربعین

مرزبانان گره‌گشا و اثرگذار در هماهنگی‌های مأموریت اربعین

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانی رکن اصلی تأمین امنیت کشور است که باید در زمینه رصد فضای مجازی ورود کند و بر رویدادهای مرزی کنترل داشته باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سردار احمدعلی گودرزی در کمیسیون اطلاعات و عملیات مرزبانی ناجا با قدردانی از زحمات مرزبانان در تأمین امنیت زائران اربعین حسینی، گفت: مرزبانان گره گشا بودند و هماهنگی‌های مرزی باعث اثرگذاری مأموریت اربعین شد که مورد قدردانی ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفت.

وی افزود: کنگره عظیم پیاده روی اربعین، طلایه‌دار همایش مسلمانان جهان بود که بحمدالله به خوبی برگزار شد و نتایج آن خاری بر چشم دشمنان استکباری علیه مسلمانان بود.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه آموزش‌ها در مرزبانی منتج به نتیجه شده است، گفت: تصادفات و اقدامات که منجر به آسیب‌پذیری می شد، کاهش پیدا کرده و این موضوع اهمیت بسیار بالایی دارد.

سردار گودرزی با تأکید بر اجرای منظم رزمایش‌ها، عنوان کرد: تمرین آمادگی عملیاتی اصلی مهم در برخورد با متجاوزان مرزی است که با اجرای منظم آنها، می‌توان توان رزم مرزبانان را در تأمین امنیت پایدار مرزهای کشور ارتقاء داد.

وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه مقداد در مرزبانی ناجا، خاطرنشان کرد: قرارگاه مقداد راه اندازی شده و فعال است و این قرارگاه وظیفه دارد رویدادهای مرزی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد بهره‌برداری قرار دهد.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص اهمیت رصد فضای مجازی، گفت: مرزبانی رکن اصلی تأمین امنیت کشور است که باید در زمینه رصد فضای مجازی ورود کند و بر رویدادهای مرزی کنترل داشته باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران