پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 517729 تاریخ : 1399/05/22-17:11:38
,17,
مرز خسروی در طول هفته فعال شد/پذیرش هفتگی 500 کامیون

سخنگوی گمرک:

مرز خسروی در طول هفته فعال شد/پذیرش هفتگی 500 کامیون

سخنگوی گمرک گفت: مرز خسروی که پیش از این روزهای یکشنبه و چهارشنبه فعال بود، با تصمیم طرف عراقی، در تمام روزهای کاری هفته فعالیت می کند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از گمرک ایران، سید روح الله لطیفی، اظهار داشت: مرز خسروی که پیش از این روزهای یکشنبه و چهارشنبه فعال بود، با تصمیم طرف عراقی، در تمام روزهای کاری هفته فعالیت می کند.

سخنگو گمرک ادامه داد: با موافقت طرف عراقی، پذیرش کالاهای صادراتی ایران از مرز خسروی از امروز، در تمام روزهای کاری هفته صورت می گیرد.

وی افزود: سقف پذیرش 500 کامیون در هفته، برای این مرز تغییری نکرده است و میزان پذیرش هفتگی کالا با اضافه شدن روزهای هفته همان 500 دستگاه خواهد بود.

لطیفی توضیح داد: از آنجا که جابجایی کالا در این مرز به صورت «ترانشیپ منت» صورت می گیرد و شاخص 500 دستگاه کالایی است که وارد عراق می شود و از آنجایی که میزان بارگیری کامیون های عراقی بیشتر از استاندارد ایران است بنابراین عملاً بیش از 800 کامیون کالا، در هفته از این مرز به کشور عراق صادر خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 347
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران