پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449645 تاریخ : 1397/12/04-15:19:41
,15,
مردم آینده روشن را رقم خواهند زد / فلج اقتصادی سخت‌تر از فلج اطفال نیست و می‌توان آن را با کمک بسیج ریشه‌کن کرد

آذری جهرمی در همایش سرآمدان فناوری و صنعت:

مردم آینده روشن را رقم خواهند زد / فلج اقتصادی سخت‌تر از فلج اطفال نیست و می‌توان آن را با کمک بسیج ریشه‌کن کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابیان اینکه «فلج اقتصادی سخت‌تر از فلج اطفال نیست» گفت: همان‌طور که به همت بسیج این بیماری در کشور ریشه‌کن شد امروز هم می‌توانیم برای بهبود شرایط اقتصادی ظرفیت بسیج را فعال و فلج اقتصادی را هم ریشه‌کن کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی در دومین جشنواره و نمایشگاه تخصصی بسیج مهندسین صنعتی کشور ذیل عنوان «سرآمدان فناوری و صنعت» ضمن تشکر از تلاش‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف گفت: به یاد دارم، وقتی جوان تربودم در «جهرم» به پایگاه بسیج منتظر المهدی می‌رفتیم. آن زمان کشور با پدیده‌ای در حوزه سلامت مواجه بود به نام بیماری فلج اطفال. تصمیم بر این بود در کل کشور و در بازه زمانی کوتاه، بین کودکان کشور قطره فلج اطفال توزیع شود. آن موقع ما در بسیج گریه می‌کردیم تا بتوانیم عضو این گروه‌های توزیع‌کننده قطره‌های فلج اطفال باشیم.

وی افزود: این ظرفیت بسیج است که امام (ره) پایه‌گذاری کردند و می‌تواند در عرصه‌های مختلف حتی سلامت به خدمت گرفته شود و این بیماری را ریشه‌کن کند.

وزیر جوان کابینه ادامه داد: فلج اقتصادی سخت‌تر از فلج اطفال نیست و همان‌طور که به همت بسیج این بیماری در کشور ریشه‌کن شد امروز هم می‌توانیم برای بهبود شرایط اقتصادی ظرفیت بسیج را فعال و فلج اقتصادی را هم ریشه‌کن کنیم.

آذری جهرمی تصریح کرد: امروز هم مهم‌ترین جهاد در کشور جهاد ایجاد رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم است که اشتغال‌زایی یکی از راهکارها دراین‌ارتباط است.

وزیر ارتباطات بابیان اینکه اطلاع داریم طی یک سال گذشته مجموعه بسیج در حوزه فضای مجازی کارهای خوبی انجام‌ داده است گفت: بهتر است این اقدامات از طریق هم‌افزایی با مجموعه دولت انجام گیرد. البته سردار غیب پرور در این رابطه اعلام آمادگی هم کرده‌اند و ما هم به‌عنوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام می‌کنیم آماده همکاری با بسیج هستیم.

آذری جهرمی ادامه داد: فکر می‌کنم با این هم‌افزایی چه در حوزه تحول دیجیتال که گام‌های مؤثری دراین ارتباط برداشته ‌شده (و البته کافی نیست) و چه در حوزه حضور جریان ساز در فضای مجازی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

وزیر جوان دولت تدبیر و امید تأکید کرد: درهرحال استفاده از ظرفیت بسیج مردمی برای حل مشکلات بزرگ‌ترین راهکاری بود که امام راحل پیشنهاد  کردند. امروز هم این ظرفیت بهترین راهکار و کلید حل بسیاری از مشکلات است که باید موردتوجه قرار گیرد.

آذری جهرمی ادامه داد: امیدواریم با همکاری‌های فزاینده «آینده روشن» را هر چه سریع‌تر نمایان کنیم تا تودهنی محکمی باشد به کسانی که به خیال خودشان جمهوری اسلامی نمی‌تواند چهلمین سالگرد خود را جشن بگیرد.

وزیر ارتباطات در خاتمه گفت: به فضل خدا جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را همین مردم برگزار کردند و «آینده روشن» را نیز همین مردم رقم خواهند زد.

در این مراسم با حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیر حاتمی وزیر دفاع، علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی و سردار غیب پرور فرمانده بسیج، ضمن رونمایی از دو طرح «احیا» از مدیران بسیجی برگزیده و کانون های بسیج برتر تجلیل شد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 271
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران