پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507798 تاریخ : 1398/11/22-11:27:33
,17,19,
مردم افراد متخصص و توانمند را انتخاب کنند/ دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت‌ کالاهای اساسی ندارد

دژپسند در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن؛

مردم افراد متخصص و توانمند را انتخاب کنند/ دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت‌ کالاهای اساسی ندارد

وزیر اقتصاد اظهار کرد:‌مردم افرادی را برای مجلس انتخاب کنند که با توانمندی‌هایشان برای رشد و توسعه کشور کارگشا باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، فرهاد دژپسندوزیر اقتصاد در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن98 در جمع خبرنگاران گفت:‌ مردم امروز با حضور با شکوه خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن پیام خود را به دنیا و به خصوص به ترامپ رئیس جمهور آمریکا می‌دهند.

وی تصریح کرد: مردم با حضور خود نشان دادند که همچنان پای کار انقلاب و نظام هستند و آماده جانفشانی برای نظام هستند. ماشالله حضور مردم زیاد و چشمگیر است و دنیا نمی‌تواند چشم خود را بر روی آن ببندد.

وی  در خصوص نزدیک شدن به سال جدید و افزایش شایعات در مورد افزایش قیمت کالاهای اساسی خاطرنشان کرد: هیچ دلیلی ندارد که قیمت‌ها افزایش یابد و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت‌ها ندارد و تمام تلاش ما در این جهت است که قیمت‌ها کاهش یابد.

وزیر اقتصادتاکید کرد: شرکت در انتخابات به معنای استفاده از حق‌مان برای تعیین سرنوشت است پس همه باید این کار را انجام داده و با مشارکت حداکثری نقشی در اداره کشور داشته باشند.

وی افزود: مردم در انتخابات افرادی را انتخاب کنند که توانمندی‌های تخصصی و اجرایی داشته که منتهی به تصویب قوانین شود و در نهایت برای رشد و توسعه کشور کارگشا باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 236
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران