پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465504 تاریخ : 1398/03/07-17:29:07
,5,
مردم از منابع آبی به عنوان مقصد گردشگری استفاده کنند

وزیر نیرو:

مردم از منابع آبی به عنوان مقصد گردشگری استفاده کنند

وزیر نیرو گفت: براساس دستور رئیس جمهوری مبنی برای فراهم شدن فرصت استفاده از ظرفیت منابع آبی کشور به عنوان مقصد گردشگری، بزودی این ظرفیت بر روی مردم باز خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رضا اردکانیان روز سه شنبه در مراسم امضای یادداشت تفاهم با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، افزود: سد ها و سایر منابع آبی کشور ظرفیت بی نظیری برای توسعه گردشگری است.

وی با بیان اینکه تا کنون به دلیل محدودیت های قانونی و مقرراتی این امکان فراهم نبود، اضافه کرد: اکنون با رعایت همه دستورالعمل ها و قوانین مردم خواهند توانست از این ظرفیت استفاده کنند.
وزیر نیرو خاطر نشان کرد: فراهم شدن امکان گردشگری در منابع آب اشتغال زایی خوبی به همراه خواهد داشت.
اردکانیان با اشاره به مذاکراتی که از سال گذشته در این باره صورت گرفته ، افزود: دستور رئیس جمهوری به این امر سرعت بیشتری داد.
وی امضای یادداشت تفاهم با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در زمینه رونق گردشگری در منابع آب را خاطرنشان کرد و گفت: تلاش می شود کارهای لازم از امروز آغاز شود تا مردم بتوانند امسال از این مراکز بازدید کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 390
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران