پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465467 تاریخ : 1398/03/07-13:39:02
,17,
مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن 10 تیرماه 98 در تهران برگزار می شود

رییس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن:

مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن 10 تیرماه 98 در تهران برگزار می شود

رییس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن با اعلام اینکه امسال نیز، دهم تیرماه، بنابر تقویم جمهوری اسلامی ایران، مراسم روز ملی صنعت و معدن در تهران برگزار می شود، گفت: از یازدهم تیر تا آخرین روز تیر ماه مراسم‌ روز صنعت و معدن استان­ها در 31 استان کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا فیاض در گفتگو با شاتا، با اعلام این خبر، افزود: در مراسم روز ملی صنعت و معدن که با حضور مسؤولان تراز اول کشور در تالار اجلاس سران برگزار خواهدشد، از صنعتگران، معدنکاران، صاحبان فناوری‌های نوین، شهرک‌های صنعتی فعال، خوشه‌های صنعتی فعال و پیشکسوتان عرصه صنعت و معدن تجلیل می‌شود و زنان و مردان جوان کارآفرین دستاوردهای خود را عرضه خواهند کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: صنعتگران و معدنکاران در 364 روز سال در جهت تولید و اشتغال در حال تلاش هستند و شایسته است یک روز در سال (روز صنعت و معدن) را به پاس همه­ی تلاش­ها، از آنان تقدیر و تشکر کنیم و به همگی خسته نباشید بگوییم.

رییس ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن با اشاره به تقارن موضوع روز صنعت و معدن با نام سال رونق تولید، گفت: در چند سال گذشته مقام معظم رهبری همواره بر مسأله تولید توجه داشتند، سال قبل نیز سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد و امسال نیز که سال رونق تولید است قاعدتاً باید بیشترین توجه به حوزه صنعت و معدن باشد که این موضوع وظیفه ما را برای بزرگداشت هر چه شایسته­تر این روز سنگین­تر می­کند.

فیاض با اعلام اینکه بحمدالله همکاری صمیمی میان بخش خصوص و دولتی برای بزرگداشت این روز وجود دارد، اضافه کرد: تشکل‌های معتبر بخش خصوصی در کنار وزارت صنعت، معدن و تجارت برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم همکاری می‌کنند و محورهای اصلی این روز، شامل چند بخش می­باشد.

وی با بیان اینکه نمایندگان تشکل‌های بخش خصوصی و ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن بیانیه مشترک این روز را به اطلاع مردم می‌رسانند، گفت: این بیانیه در واقع برداشت‌ها از شرایط موجود صنعت و معدن کشور و انتظاراتی را که باید برآورده شود، در برمی گیرد.

رییس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن با اعلام اینکه، به برگزیدگان ملی روز صنعت و معدن، تندیس طلایی اهدا خواهد شد، افزود: مقامات عالی سه قوه، وزرا و مقامات عالی رتبه، مدیران عامل بانک‌ها، تشکل‌های بخش خصوصی، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و کمیسیون‌های تخصصی مجلس و همچنین صنعتگران و معدنکاران کشور در این مراسم حضور خواهند داشت.

فیاض در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری، تولید را محرک چابکی و موتور شادابی جامعه اعلام و گفت: به رغم همه محدودیت‌ها تولید به همت صنعتگران و معدنکاران به پیش می رود و باید راه­کارها و تدابیر لازم برای عبور از راه پرپیچ و خم پیش رو و به خصوص در شرایط حساس کنونی پیدا کرد.

وی با اشاره به سیاست‌های وزارت متبوع خود، تصریح کرد: اینکه هیچ واحد تولیدی از چرخه تولید بیرون نرود، سیاست اول وزارت صنعت، معدن و تجارت است و در گام دوم باید واحدهایی که تولیدشان به کندی پیش می‌رود ظرفیتشان تکمیل شود و در گام سوم واحدهای متوقف به چرخه تولید بازگردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 425
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران