پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507966 تاریخ : 1398/11/27-11:54:47
,15,
مراسم پایان فاز نخست تاریخ شفاهی ارتباطات کشور برگزار می شود

مراسم پایان فاز نخست تاریخ شفاهی ارتباطات کشور برگزار می شود

پروژه تاریخ شفاهی ارتباطات کشور با تلاش بیش از یک ساله و اندی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات به ثمر می نشیند.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، آیین پایانی فاز نخست پروژه تاریخ شفاهی ارتباطات کشور امروز یکشنبه 27 بهمن در وزارت ارتباطات در حال برگزاری است.
در این آیین وزرای سابق، معاونان سابق و حال حاضر حوزه ارتباطات که در تهیه و تدوین تاریخ شفاهی ارتباطات نقش داشتند، حضور دارند.
پروژه تاریخ شفاهی ارتباطات به عنوان یکی از برنامه های روابط عمومی وزارت ارتباطات در دوره جدید برای نخستین بار در کشور، بر اساس گفتگوی تصویری با وزرا و مدیران سال های گذشته و حال حاضر حوزه ارتباطات این وزارتخانه و شرکت های تابعه شکل گرفته و قرار است در مجموعه ای مکتوب و تصویری ارائه شود.
بر اساس این گزارش، در این پروژه با 42 نفر از وزرا، معاونین وزرا و مدیران سابق و حال حاضر ارتباطات کشور در 204 جلسه  و 294 ساعت گفت و گوی ضبط شده با بیش از یک سال تلاش، تهیه شده است.
همچنین همزمان با این مراسم، رونمایی از هویت بصری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و طرح نامگذاری خیابان ها، میادین و معابر پردیس وزارت ارتباطات رونمایی می شود.
بر اساس این طرح، عناوین ساختمان‌ها و خیابان‌های وزارتخانه با تکیه بر سه محور کارکرد و شخصیت ساختمان‌ها؛ تعلق شهدای وزارت ارتباطات و نام مشاهیر یا وزرایی که در طول حضور در این وزارتخانه خدمات برجسته‌ای داشته‌اند، انتخاب شده است.
در نخستین گام خیابان اصلی ورودی وزارتخانه (از ورودی شماره هشت تا انتها) به نام شهدای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نام‌گذاری و در ابتدای این خیابان و مدخل وزارتخانه، میدان «مدافعان حرم» و در انتهای آن نیز میدان «شهدای وزارت ارتباطات» نام‌گذاری شده است.
همچنین، «فونت فناوری» و قلم اختصاصی بخشی از پروژه طراحی و اجرای هویت بصری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و یکی از مکعب‌های پازل‌ هویت بصری است که ارائه شده و به تدریج تکمیل و بهره‌برداری می شود.
بر همین اساس، با توجه به اهداف و رسالت‌های وزارت ارتباطات، قلم‌هایی پیشنهاد شد که پس از چند بار تعدیل و اصلاح در نهایت با توجه به ویژگی‌ها و کارکردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، قلمی متناسب آماده و به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فونت «فناوری» نام‌گذاری شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 296
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران