پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 513831 تاریخ : 1399/03/13-14:08:00
,15,
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد با حضور مهندس مسعود خاتونی، عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات و رؤسای ادارات کل بانک ملّی ایران، مدیران عامل شرکت های تابعه و اعضای هیأت مدیره و معاونان سداد برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت داده ورزی سداد، در این مراسم، مسعود خاتونی گفت: طی 6 سال گذشته بانک ملّی ایران رشد و پیشرفت بسزایی داشته و شرکت سداد نقش ارزنده ای در اعتلای نام بانک ملّی ایفاء کرده است. همچنین ضمن قدردانی از زحمات مختاریان، نقش وی را در شرکت داده ورزی سداد ارزنده و تأثیرگذار دانست و گفت: همچنان از حضور و مشاوره های ایشان در مجموعه بانک ملّی استفاده خواهد شد.
وی تأکید کرد: حمایت حداکثری از مجموعه شرکت داده ورزی سداد استمرار خواهد داشت و نگاه مدیران بانک ملّی به این مجموعه، نگاه همراهی و همدلی برای ادامه هر چه بهتر فعالیت های حرفه ای و تخصصی شرکت سداد است.
مختاریان نیز در این مراسم با تأکید بر این موضوع که خود را از بانک ملّی و سداد دور نمی داند؛ گفت: فعالیت و همکاری با سداد، فرصت خوبی برای کسب تجربیات ارزشمند برای وی بوده و همواره آمادگی همراهی با مجموعه بانک ملّی و سداد را دارد. وی برای خاتونی معاون فناوری بانک ملّی، مدیرعامل جدید و تمامی همکاران شرکت داده ورزی سداد آرزوی موفقیت کرد.
محمدعلی محمودزاده، رئیس اداره کل اطّلاعات بانکی بانک ملّی در این مراسم اظهار داشت: با توجه به شناخت دکتر فائز از زیرساخت های بانکی و تجربیات گرانقدر وی در شرکت خدمات انفورماتیک، حضور ایشان در شرکت داده ورزی سداد می تواند با ایجاد هم­ افزایی بین شرکت­ های پیمانکار بانک ملّی ایران، منجر به ارتقاء هر چه بیشتر سرویس­ های ارائه شده به بانک ملّی ایران شود.
سیدجواد سجادی، معاونت کسب وکار سداد با قدردانی از خاتونی گفت: ثبات مدیریت ایشان در بانک ملّی و اتخاذ سیاست­ های اصولی در حوزه IT و به­ تبع آن، تأثیرپذیری شرکت سداد از این رویه، در اعتلای بانک ملّی و شرکت سداد طی چند سال گذشته تأثیرات غیرقابل انکاری داشته است. همچنین سایر معاونت ها با تقدیر از حسن مدیریت مختاریان، برای ایشان آرزوی توفیق کردند.
در ادامه آقای فائز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران بانک ملّی ایران و شرکت داده ­ورزی سداد و تشکر از اعتمادی که به ایشان شده است، از خدمات ارزنده ­ی مختاریان قدردانی کرد و گفت: تمام تلاش و همّت خود را در جهت پیشبرد اهداف بانک ملّی و شرکت داده ورزی سداد به کار خواهد بست.
در انتها، مختاریان با حضور در جمع همکاران هلدینگ داده ورزی سداد با ذکر خاطراتی از دوران فعالیت خود، از آنان خداحافظی کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 395
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران