پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 492702 تاریخ : 1398/08/06-12:27:56
,3,
مراسم تقدیر از خادمین و فعالان برپایی موکب های اربعین حسینی برگزار شد

مراسم تقدیر از خادمین و فعالان برپایی موکب های اربعین حسینی برگزار شد

با حضور دکتر غلامحسین صباغی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه و معاونین و مدیران حوزه مرکزی از خادمین و فعالان برپایی موکب های اربعین حسینی تقدیر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه؛ صباغی در این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام حزن و اندوه پایانی ماه صفر، مشارکت در امر خدمت رسانی را بهانه ای جهت حضور و همراهی شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین حسینی دانست و گفت: حماسه ی اربعین حسینی، حضور میلیونی انسان های وفادار به آرمان های قدسی امام حسین(علیه اسلام) است.

وی افزود: انبوه زائران اربعین حسینی و خدمه ها ی زوّار، همه و همه به خوبی می دانند در چه تاریخی قرار دارند و چه تمدنی از طریق آن ها در حال وقوع است. عظمت و شکوه اربعین، در این است که همه را در یک نقطه ای دنیا گرد هم آورده است و در این حضور باارزش در مسیری سخت و دشوار برپا کنندگان موکب ها  همدلانه از همدیگر برای خدمت رسانی به زائران امام حسین علیه السلام سبقت می گیرند.

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر  اظهار داشت: کوثر در چهارمین سال حضور با همکاری فعالانه در ستاد اربعین حسینی بانک سپه و بانک های وابسته جهت خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی و برپایی موکب در مرزهای شلمچه، چذابه، مهران و  خسروی به صورت متمرکز و هدفمند مسئولیت توزیع آب معدنی را برعهده داشت که با تلاش همکاران این مهم با موفقیت عملیاتی شده است.

وی ضمن تقدیر از خادمین و فعالان برپایی موکب های اربعین حسینی گفت: برگزاری این مراسم بهانه ای است که خود را در این شور و شوق حسینی سهیم بدانیم و به داشتن فرهنگ حسینی افتخار نماییم.

در این مراسم از مهندس محمدرضا عبدی معاون پشتیبانی و مهندسی، امید رضایی مدیر پشتیبانی، سعید قنواتی سرپرست شعب استان خوزستان، آرش آخویسی سرپرست شعب استان های کرمانشاه و ایلام و بهرام آذرشب مدیر بازاریابی و فروش شرکت چشمه سار صبا با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 362
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران