پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 510145 تاریخ : 1399/01/14-12:09:20
,17,
مذاکره صندوق بین‌المللی پول با مقامات ایران برای اعطای وام

مقام مسئول IMF خبر داد

مذاکره صندوق بین‌المللی پول با مقامات ایران برای اعطای وام

یک مقام مسئول در صندوق بین المللی پول از گفتگو با مقامات ایرانی درباره درخواست وام 5میلیارد دلاری به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از رویترز از دوبی، یک مقام مسئول در صندوق بین المللی پول از گفتگو با مقامات ایرانی درباره درخواست وام 5 میلیارد دلاری به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به نوشته رویترز، ایران خسارت دیده‌ترین کشور آسیای غربی از کرونا است و اخیراً از صندوق بین المللی پول درخواست کرده 5 میلیارد دلار وام از محل بودجه اضطراری این نهاد دریافت کند.

«جهاد آزور» مدیر صندوق بین المللی پول در آسیای غربی و مرکزی، در یک نشست آنلاین گفت که این نهاد برای اطلاع از نیازهای ایران و به جریان انداختن درخواست این کشور، در حال مذاکره با مقامات ایرانی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 312
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران