پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449350 تاریخ : 1397/11/30-12:43:31
,17,21,
مذاکره با ترکیه و عراق برای خرید هواپیماهای نو

علوی خبر داد:

مذاکره با ترکیه و عراق برای خرید هواپیماهای نو

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت:صحبت هایی درباره خرید هواپیما از کشور ترکیه و عراق مطرح شده و شرکت های به ویژه در کشور عراق برای تحقق این موضوع اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سیداحسن علوی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به برنامه ریزی وزیر راه و شهرسازی برای خرید هواپیما جدید، گفت: در شرایط کنونی این وزاتخانه برنامه ریزی دقیقی را برای خرید هواپیمای جدید صورت داده و در چند وقت اخیر مذاکراتی با کشورهای مختلف انجام شده است.

نماینده مردم سنندج و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مصاحبه های وزیر راه موضوع خرید هواپیمای دست دوم مطرح شده، اما به نظر من خرید این هواپیما قابل اطمینان و اعتماد نیست.

خرید هواپیماهای دست دوم برای کشور بسیار گران تمام می شود

وی تصریح کرد: اگر وزارت راه و شهرسازی به دنبال نوسازی ناوگان هوایی است، باید خرید هواپیماهای نو و جدید در دستور کار قرار گیرد و خرید هواپیماهای دست دوم به صلاح نیست، زیرا خرید هواپیماهای دست دوم برای کشور بسیار گران تمام می شود.

خرید هواپیماهای نو اولویت اصلی برای نوسازی ناوگان هوایی

علوی گفت: در گذشته تعدادی هواپیمای دست دوم خریداری شد، اما بعد از گذشت مدتی این هواپیماها دچار مشکل و نقص شد، از این رو در شرایط کنونی اولویت اصلی در این حوزه باید خرید هواپیماهای نو باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: البته در بحث خرید هواپیماهای جدید و نو، مسئله تحریم ها در میان است، از این رو باید راه کار و سازکاری برای دور زدن تحریم اندیشیده شود.در شرایط کنونی سرمایه گذارانی در کشور وجود دارند، که برای خرید هواپیماهای نواعلام آمادگی کرده اند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، با اعلام اینکه کشورهای ترکیه و عراق دو گزینه اصلی برای خرید هواپیماهای نو هستند، تصریح کرد: در شرایط کنونی صحبت هایی درباره خرید هواپیما از کشور ترکیه و عراق مطرح شده  و شرکت های به ویژه در کشور عراق برای تحقق این موضوع اعلام امادگی کرده اند، از این رو باید با جدیت بیشتری برای تحقق این اهداف گام برداشته شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 327
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران