پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452623 تاریخ : 1398/01/20-13:11:39
,17,22,
مدیریت بحران شهر دورود/ اختصاص 32 دستگاه ماشین‌آلات معادن برای کمک به سیل زدگان

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان انجام داد؛

مدیریت بحران شهر دورود/ اختصاص 32 دستگاه ماشین‌آلات معادن برای کمک به سیل زدگان

مدیریت بحران شهر دورود در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان و 32 دستگاه از ماشین‌آلات سنگین معادن برای کمک به سیل زدگان در اختیار ستاد بحران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، تا کنون32 دستگاه از ماشین‌آلات سنگین معادن لرستان در اختیار ستاد بحران استان قرار گرفته است. همچنین کمک‌های مختلفی نیز به صورت مکرر به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود.

از سوی دیگر به دستور استاندار لرستان مدیریت کنترل بحران شهر دورود در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان قرار گرفته است که با اقدامات مختلف آسیب‌ها و مشکلات کنترل و مردم حداقل زیان را دیدند.
علاوه بر اینکه از ساعات ابتدایی وقوع سیل پلدختر تمامی معاونت‌ها و کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان درگیر کمک‌رسانی و ارائه خدمات هستند. معاونت بازرسی سازمان، نظارت ویژه‌ای را بر اقلام ضروری و مورد نیاز مناطق سیل زده داشته و بازرسان از تمام ظرفیت خود جهت برخورد با افراد متخلف استفاده کرده اند. 
برآوردهای اولیه نشان می‌دهند سیل اخیر بیش از 265 میلیارد تومان خسارت به واحدهای صنفی و تولیدی لرستان بر جای گذاشته است. که بیشترین خسارت نیز معطوف به شهرستان پلدختر است. 
برآوردها نشان می‌دهد که بیشترین خسارت وارد شده یعنی رقمی در حدود 70 درصد مربوط به حوزه صنوف بوده است.
بر این اساس 7 درصد واحدهای صنفی لرستان یعنی 3 هزار و 260 واحد دچار خسارات شده‌اند که بیشترین حجم خسارات مربوط به شهرستان پلدختر یعنی بیش از 70 درصد آنها است.
بر همین اساس در جریان سیل اخیر در حوزه صنوف 163 میلیارد تومان، واحدهای صنعتی 30 میلیارد تومان، زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی یک میلیارد و 800 میلیون تومان، معادن 40 میلیارد و فرش دستباف 31 میلیارد تومان خسارت وارد شده است.
همچنین بر اثر بارش های بی سابقه ماه‌های گذشته رانش های زیادی در سطح استان مشاهده کردیم و بالغ بر 20 روستای استان تخلیه شده و رانش حدود 40 روستا را نیز تهدید می کند که اقدامات مختلف در حال انجام است.
بر اساس برآوردهای صورت گرفته 800 میلیارد تومان به زیرساخت‌ها و امکانات مختلف شهر خرم‌آباد آسیب وارد شده و در منازل مسکونی و واحدهای تجاری زیادی نیز آسیب دیده‌اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 441
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران