پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421592 تاریخ : 1397/08/26-18:18:47
,15,
مدیرکل جدید پست خراسان شمالی معارفه شد

مدیرکل جدید پست خراسان شمالی معارفه شد

مدیرکل جدید پست خراسان شمالی با حضور عضو هئیت مدیره معارفه شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، روز جاری در مراسمی با حضور حلال خور عضو هیئت مدیره، حکم انتصاب خانی به عنوان مدیرکل جدید این استان به وی اعطا شد.

عضو هیئت مدیره طی سخنانی در این مراسم با اشاره به اهمیت و نقش خدمات پستی در جامعه گفت: امروزه پست نقشی بسزا در فرایند اقتصاد و فرهنگ دارد و با حرکت به سمت الکترونیکی شدن، در ایجاد و راه اندازی دولت الکترونیک نیز اهمیت ویژه ای یافته است.

حلال خور در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های هزارجریبی مدیرکل پیشین پست خراسان شمالی در مدت 30ماه مدیریت این استان؛ حکم انتصاب خانی به عنوان مدیرکل جدید این استان را به وی اعطا کرد.

در ادامه هزارجریبی مدیرکل سابق پست خراسان شمالی نیز ضمن ارایه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در مدت مدیریت خود در این استان؛ از حمایت های بی دریغ مدیران ارشد شبکه پستی و تلاش های مجموعه پست استان قدردانی به عمل آورد.

خانی مدیرکل جدید پست استان نیز طی سخنانی اظهار امیدواری کرد، با کمک تمامی همکاران موجبات خدمت رسانی بهتر و رشد و ترقی بیش از پیش پست استان فراهم آید.

بازدید عضو هیئت مدیره از اداره باجه ها وتجزیه و مبادلات پست استان

عضو هیئت مدیره در این سفر، از بخش ها و واحدهای مختلف پست استان بازدید به عمل آورد و با حضور در ادارات باجه ها و تجزیه و مبادلات مرکز استان، ضمن دیدار و گفت و گو با کارکنان و موزعین، در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفت.

وی در این بازدید با تقدیر از زحمات و تلاش های موزعین، خواستار توجه ویژه مسئولان پست استان به موزعین به عنوان ویترین اصلی و نماد معتبر شبکه پستی شد.

وی تلاش های شبانه روزی تمامی همکاران  به خصوص موزعین سخت کوش پست استان را ارزشمند و قابل تحسین عنوان کرد و افزود: نیروی انسانی سخت کوش و پرتلاش سرمایه اصلی شبکه محسوب می شود و تنها با همدلی و اراده همکاران، خدمت رسانی شایسته و مطلوب مشتریان که وظیفه اصلی پست است بیش از پیش محقق می شود.

برگزاری جلسه شورای اداری پست استان با حضور عضو هیئت مدیره

جلسه شورای اداری پست استان خراسان شمالی با حضور حلال خور عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، موسوی مدیرکل پست استان خراسان رضوی، خانی مدیرکل جدید پست استان و هزارجریبی مدیرکل سابق و جمعی از روسا و کارشناسان مجموعه پست استان در سالن جلسات سیماک برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 287
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران